Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overstappen van KPN naar Vodafone

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Halleejkes

Mijn vader had voor een 8 maanden terug alleen een AUTO-telefoon, dus een vaste die alleen in de auto gebruikt kon worden, uit het jaar 1900 ofzo. Werkte allemaal super, maar toen wilde hij een GSM-etje op aandringen van ons gezin :P

8 Maanden terug heeft hij dus zijn contract met 2 jaar verlengt bij KPN en kreeg daar een Siemens ME45 bij geloof ik... Hij is heel blij dat ie dat heeft gedaan, want kan niet meer zonder zijn gsm, echter vind hij het bereik van KPN veels te slecht, hij komt overal door Nederland en ook op afgelegen gebieden, buitengebieden.

Mijn oom en ikzelf hebben Vodafone en hebben op die plek nooit last , en feitelijk altijd goed bereik!

Nu wil mijn vader dus overstappen naar Vodafone, hoe zit dat met dat 2 jarig contract ?

Of kan hij gewoon naar de vodafone shop en daar een nieuw abbo afsluiten , hij wil wel zijn huidige nummer behouden, en dan sluiten ze dat KPN kosteloos af, of hoe zit dat ?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kom op, lees de contractvoorwaarden eens gewoon door. Je kan er absoluut niet kostenloos onderuit, waarschijnlijk zijn de kosten van voortijdig afsluiten gewoon de resterende 18 maanden abonnementsgeld.

En over nummerportering is ook genoeg te vinden in de search.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.