Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
Een p2 333 socket? Slot bedoel je?
En bedoel je dan de koeler eraf, of gewoon van je moederbord?
En bedoel je dan de koeler eraf, of gewoon van je moederbord?
Verwijderd
Meestal zitten er aan de zijkant van je CPU houder 2 hendeltjes, deze moet je naar beneden clicken en dan kan je zo je CPU uit de socket (ik neem aan Slot 1) trekken.
Uit slot jah, stupid
. Ik heb nooit veel gewerkt met Intel. Alleen laats toevallig een Itanium maar meestal AMD dus ik vind het er allemaal beetje eng uitzien
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
de eerste amd athlons waren slot A, dat verschilde volgens mij kwa mechanisme helemaal nix van slot 1prog-konijn schreef op 24 April 2003 @ 16:37:
Uit slot jah, stupid. Ik heb nooit veel gewerkt met Intel. Alleen laats toevallig een Itanium maar meestal AMD dus ik vind het er allemaal beetje eng uitzien
pinnaantal heel mystrieus ook identiek
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Behalve de 'key' in het midden.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Maar die heeft niets met het aantal pinnen te maken 
smilie festijn
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
offtopic:
Je vergeet de "
" 
Je vergeet de "
off topic : doet ie t dan ook nog, of blaas je m dan meteen op
ride on
dikiedik schreef op 24 April 2003 @ 19:38:
off topic : doet ie t dan ook nog, of blaas je m dan meteen op
Maar verder is de slot A meganisch gelijk met Slot 1 OLGA en SECC, niet met SECC2 (P3).
Pagina: 1