Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
Het lijkt erop dat hij tijdens het opstarten die file NVMCTRAY.DLL wil laden. Kijk eens via msconfig (als je WinXP hebt) wat er allemaal opgestart wordt.
Failure is nothing compared to regret
Verwijderd
Ja als je van de 30 Detonator naar de 40 gaat of van 40 naar de 30 geeft dit problemen dit is vrij bekend. Haal Detonator Destroyer maar eens van Guru3D alles De-Installeren en probeer het daarna nog maar eens. Ik denk dan dat die het dan wel zal doen
Deze is helaas (nog) niet beschikbaar voor XP.Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 16:31:
Haal Detonator Destroyer maar eens van Guru3D.
In msconfig staat inderdaad bij opstarten het bestand NVMCTRAY.dll.
Moet ik dat deselecteren?
Via het progje Nasty File Remover (voor Nvidia) ben ik erachter gekomen dat, na nu ik 30.82 ook weer gedeinstalleerd heb, er nog 2 drivers in C:\Windows\System32 staan:
• nv.dll Windows XP driver versie 12.40.20
• nv4_disp.dll Windows 2000 driver versie 29.58
Moet ik deze bestanden ook verwijderen?
Als ik mijn oude driver wil gaan verwijderen, moet ik me pc opnieuw opstarten en dan wordt automatisch die versie 29.58 ingesteld. Wel typisch omdat dit een Win 2000 driver is en geen driver voor XP. Met deze driver kan ik het systeem dan ook niet in Standby of Slaapstand zetten.
edit: met versie 43.45 kreeg ik mijn systeem niet uit de slaapstand.
met 30.82 lukte dit ook niet en kreeg ik mijn systeem bovendien ook niet meer uit standby. Na de standby geeft mijn toetsenbord geen kick meer. Numlock en Capslock werken niet.
met 31.40 krijg ik mijn systeem ook niet uit standby
edit: ik weet al waar t aan ligt dat ik m niet meer uit slaapstand krijg. Ik heb bij Apparaatbeheer en dan bij Netwerkadapters en dan Energiebeheer heb vakje
De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen, uitgevinkt omdat ik nogal wat probs had met me USB-modem.
Nu heb ik m weer aangevinkt en Standby werkt weer.
[ Voor 32% gewijzigd door mrbombastic op 24-04-2003 17:33 ]
Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!