Toon posts:

Generals probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tijdens de installatie geef Generals aan dat hij de file "language.cab" niet kan vinden/openen... als ik op de file klik kan ik hem gewoon openen... ik heb al op internet gezocht, het probleem komt vaker voor maar de uitleg is nergens te vinden...

pls hlp?

Verwijderd

gewoon legale CD? nieuwe CD halen... al zou je denken dat het daar niet aan ligt

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 16:24 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Kan je de installatie wel door laten gaan? Zo ja, doe dat dan en kopieer later language.cab naar je hardeschijf.
Als dat niet kan moet je eens met Daemon Tools je CD mounten en het vanaf je hardeschijf proberen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem van de Makro vandaan.... is zo'n eind rijden weer :((

De installatie stopt, vanaf de hdd werkt ie niet, geeft aan dat de originele cd erin moet...

Verwijderd

Lees DIT topic anders is door. Is volgens mij het zelfde probleem.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 24 april 2003 @ 16:24:
Kan je de installatie wel door laten gaan? Zo ja, doe dat dan en kopieer later language.cab naar je hardeschijf.
Als dat niet kan moet je eens met Daemon Tools je CD mounten en het vanaf je hardeschijf proberen.
probeer dat eens

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 16:27:
De installatie stopt, vanaf de hdd werkt ie niet, geeft aan dat de originele cd erin moet...
Ik zei mounten met het programmatje Daemon Tools, ik denk dat jij gewoon de CD naar de hardeschijf hebt gekopieerd en dat werkt niet.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
O ff zoeken

Verwijderd

Topicstarter
...werkt dus ook niet

Verwijderd

Zoals wiets al aangaf moet je waarschijnlijk een niewe CD halen... zie

[rml][ C&C] Generals - Installatie probleempje[/rml]

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Ik heb ook een probleem/vraag. Ik was laatsts een lekker aant spelen en ging een match dien tussen mij en twee GLA Brutals, het was een onoficeele map; Buud Ruud. En drie keer achter elkaar kom ik eracht dat ze niks doen?!! De workers staan daar maar te niksen! Hoe kan dit en hoe verhelp ik dit:S

Verwijderd

lijkt me kompleet ongerelateerd aan dit topic Ducksy88

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het wel op mijn laptop..... WEIRD!!!!

En de vorige versie van Generlas die ik er eerder vandaag afgehaald heb.... werkt ook niet meer.... ?!?!?! Die EA-helpdesk is ook ongeschooldwaardeloos... komen ze aan met kleuter-oplossingen die niks met het gegeven probleeem te maken hebben.... BAH ik koop nog eens software...

Verwijderd

als je netwerk heb met je pc en laptop, schijf delen waar generals inzit

dan op de pc runnen :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, ga eens de CD goed schoon maken en/of de CDrom drive (lens van de CDrom drive ;), zijn speciale clean CDs voor te krijgen).
Als dat niet lukt wordt het toch een nieuwe CD halen...

@Ducksy88, ga geen andermans draadjes kapen voor jou problemen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er inmiddels wel achter dat Generals een erg lastig proggie is.... op veel verschillende fora over de hele wereld wordt dit probleem gemeld... ik heb *alles* geformatteerd :( en natuurlijk weer kostbare date kwijt he.... maar het werkt nu... die tip van Gamer---NL---- is trouwens een goeie.... ik heb nog geen netwerkje.... maar ik had het wel willen proberen, want op mijn laptop installeerde hij gewoon.... pfff.... en nu ga ik slapen...
Pagina: 1