Toon posts:

[cisco] 801 config compressen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mooie cisco 801 router met een giga config. Beetje groot dus.

Als ik deze wil copy run starten zegt ie dat zijn buffer te klein is. en als ik het toch op wil slaan dat ik compression moet gebruiken.

Ik snap het wel alleen weet ik niet hoe dit zou moeten

NE1

• overhyped
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:57
Off topic wat voor een tiefus enorme grote config moet je hebben wil hij niet meer in de router passen?? ik heb heel wat cisco's geconfiged, maar nog nooit tegen de buffer limiet aangeweest!!

Weet je zeker dat je niet een helehoop overbodige meuk er in hebt staan??

On topic: www.cisco.com, search, compress running config.

Verwijderd

Topicstarter
Het is eigenlijk de config van een 3620 en ik had een 801 staan !?! idee !?!

Die 3620 kan stuk gaan misschien kan ik die 801 gebruiken als backup

Hij zou connectie moeten kunnen maken via ISDN met zo'n 200 locaties (niet tegelijk maar achter elkaar) je krijgt dus 200 usernames 200 dialermaps en 200 ip routes met de bijbehorende shit.

Dat is redelijk tering groot

• DPG
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03-2022

DPG

Biertje?

Ja voor dat soort aantallen users is een 801 dan ook niet bedoelt.
Het is en blijft een soho router en geen RAS bak.

[ Voor 3% gewijzigd door DPG op 24-04-2003 16:23 ]

We work in the dark....We give what we have....Our doubt is our passion....and our passion is our task....The rest is the madness of art.---@ Henry James @---.

Verwijderd

Topicstarter
offtopic :
Het is eigenlijk een inbel bak voor die locaties die stuk voor stuk achter elkaar opgetelefoneerd worden om wat gegevens uit te wisselen (wordt allemaal vanuit hoofdlokatie geiniteerd.)

Het zou een korte tijdelijke oplossing zijn voor als de 3600 uitvalt. Aangezien het toch een singel point of failure is en we niet helemaal zonder willen zitten. Dachten we doen we die 801.
Is dit dan helemaal niet mogelijk ?

ontopic:
de service compress-config works like a charm