Toon posts:

Win2k Pro. Backup niet lezen vanwege rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okew jongens/meiden.

Big problemo hierro! Ik heb dus met windows 2000 een backup gemaakt. Backup zeg maar uitgepakt en op een speciale dir gezet. Ik kan nu alles bestanden ZIEN, maar niet open. Als ik een word bestand open zegt hij dat iets met de rechten te maken heeft (vaag want ben als Administrator in gelogd en bij het bestandeigenschappen moet ik gewoon rechten hebben). Echt mega vaag... nooit eerder gehad kan iemand mij dan helpen want ik moet voor vanavond 9.00 mijn verslag in leveren die zo mooi gebackup is :r

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Probeer eens "take ownership", zie http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;268019. En zorg dat je zelf Full Control hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Joni op 24-04-2003 13:44 ]

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Heb je de backup gemaakt, toen windows opnieuw geinstalleerd en toen de backup terug gezet???

Verwijderd

Topicstarter
yupz...
nou ja...
ik heb verschillende partities... C: wind D: backup....
Van c: mijn docus een backupje gemaakt en toen naar D: gezet...
C: gecleant en opnieuw windoos er op geknalt. toen van uit D: mijn backup uitgepakt en op mijn C: terug gezet onder c:/backup...
darn men dis echt kloot.... zit al door te lezen die hap maar gaat niet echt hard... :(

EDIT!

Heb dus volle machtiging en heb dus nog steeds geen toegang.... ik wordt eeb beetje pisses op Windoos... Krijg zin om de boel kapot te ramme...
zory ik beheers me al ...

EDIT!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 13:56 ]

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25
zet de backup eens terug op een fat partitie

dat zou het geintje moeten doen

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig..... nou lekker klaar kan alles openen maar er staat niks in??
lekka shit man....
alle hulp is best... ben druk bezig alles over te doen
Pagina: 1