Hoi, ik zit hier op mijn werk en ben bezig met een vrij uitgreide database in Acces. Het is een offerte systeem en heb daar het volgende probleem mee: Op een gegeven moment moeten ze een verhaal intikken waar ook prijzen en alles ter sprake komen. Dit werk deden ze altijd in MS Word en daarmee konden ze gebruik maken van tabstops e.d. Het probleem is dus dat dit niet mogelijk is met acces voor zover ik weet.
Nu is de vraag: is het ook mogelijk om een soort texteditor te integreren in MS Acces waarin ze tabstops en bold text e.d. kunnen gebruiken. Ik zelf zat te denkenk aan een word-plugin maar kan hier niks over vinden.
Het mooiste zo natuurlijk een stukje code zijn in Visual Basic dat ik er zo in kan plakken zeg maar
Goed, als iemand mij hierbij kan helpen graag. Ze zitten hier nl. al tijden om te zeuren en is dus ook aardig urgent.
Bij voorbaat dank
Nu is de vraag: is het ook mogelijk om een soort texteditor te integreren in MS Acces waarin ze tabstops en bold text e.d. kunnen gebruiken. Ik zelf zat te denkenk aan een word-plugin maar kan hier niks over vinden.
Het mooiste zo natuurlijk een stukje code zijn in Visual Basic dat ik er zo in kan plakken zeg maar
Goed, als iemand mij hierbij kan helpen graag. Ze zitten hier nl. al tijden om te zeuren en is dus ook aardig urgent.
Bij voorbaat dank