[After effects] probleem met installeren.. *

Pagina: 1
Acties:

• Morky
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Morky

Ubiquiti 🥰

Topicstarter
Ik heb een programma gekregen van een leraar van mij, hij heeft hem getest en bij hem werkte het programma.
Op het moment dat ik het programma wil installeren (de setup draaid), vraagt hij om mm1.cab file zegt dat als hij er is dat ik moet bewijzen dat hij er is en hem openen. Ik open hem en vervolgens geeft hij weer de zelfde error.
Nu heb ik ondertussen de cd laten installeren op een andere computer en dat ging wel goed.

microsoft installer heb ik succes vol geinstalleerd
ik heb ook al geprobeerd de winxp cd-rom er in te stoppen, toen hij er op vroeg :?

iemand enig idee waar aan het zou kunnen liggen en wat ik kan proberen om het wel werkend te krijgen?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Om welk programma gaat het? Heb je ook al geprobeerd om de CD naar je harddisk te kopieren en vanaf je harddisk te installeren?

• Morky
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Morky

Ubiquiti 🥰

Topicstarter
het programma is aftereffects (video bewerkings programma), ik heb hem nog niet gekopieerd naar mijn hd maar dat zal ik proberen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Zwaar essentiele informatie zoals om welk programma het gaat, zou ik voortaan in de beginpost zetten :+

Ik verplaats je topic trouwens naar Software Algemeen, het heeft weinig met Windows als OS te maken namelijk. Volgens het policy aldaar zie de bovenste paar topics) zet ik voor de duidelijkheid ook even de naam vanm het programma in de titel.

Ik verkijder trouwens een van je twee gelijke reacties; als je iets wilt veranderen aan reactie kan dat met de edit knop rechts van je post :)

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 24-04-2003 13:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)