• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:25

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik ga overmorgen op vakantie naar Spanje, en ik neem natuurlijk van alles mee :D Tot zover nog geen probleem, maar een aantal dingen die ik meeneem (GBA, Digitale Camera, MD-speler, etc) loopt op batterijen, en daarom gaan er natuurlijk ook een hoop batterijen mee (+ GP Smart Lader :9~). Alleen om die batterijen nu allemaal los in het voorvakje van mijn rugzak mee te nemen, voel ik eigenlijk weinig. Ik heb óveral gezocht voor een hoesje om 2 of 4 batterijen in mee te nemen, alleen die dingen zijn nergens te vinden. Ik heb nog wel een oud doosje van Sony waar 2 batterijen in gaan en ik weet ook dat er een tijdje bij GP batterijen een hoesje zat waar je 4 batterijen in kon opbergen, maar zijn die hoesjes ook los te koop? Heeft iemand enig idee óf en waar ik ze zou kunnen krijgen?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 16:11

BaRF

bijna kerst

die gp batterijen heb ik er een stuk of 10 van (mocht ik meenemen van mn werk, jaartje terug), maar los te koop zijn ze niet :( misschien dat je bij GP zelf wat los kunt krijgen, maar vast niet voor overmorgen...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Nee, het hoeft ook niet voor overmorgen, want nu zitten ze al in een afsluitbaar plastic zakje. Alleen voor volgende vakanties zou het érg handig zijn...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Probeer gewoon een ander doosje wat past, een luciferdoosje bijvoorbeeld, ik gebruik zelf altijd die zwarte potjes waar fotorolletjes in horen te zitten voor AAA batterijen.

Lowepro heeft ook een batterijentasje, die zou je in iedere goede fotozaak wel kunnen vinden:
Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/d%20res%206.jpg

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Dat hoesje ken ik (Case Logic heeft ook zoiets) alleen die vind ik nét weer iets te groot. Het moet gewoon alleen iets zijn dat 2 of 4 batterijen bij elkaar houd zodat ze niet los in je tas gaan slingeren.

Verwijderd

Een elastiekje?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Even een wellicht interessant linkje ;) SmartDoDo in "Nieuwe Canon digicams in aantocht: A70 e"

Mijn advies dus, even GP mailen. Grote kans dat je er zo een paar opgestuurd krijgt :)
8)7 Ik zie nu dat je ze overmorgen al moet hebben. Dan ga je dat niet redden nee.

[ Voor 51% gewijzigd door SmartDoDo op 24-04-2003 13:29 ]

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Bedankt voor de tip, ik heb meteen GP gemailed, nu kijken wanneer ik een reactie kan verwachten. Ik heb ze, zoals gezegd, ook niet per sé voor deze vakantie nodig, maar voor de volgende vakanties is het verdomd handig!

Pagina: 1