Toon posts:

[oki]Stoffige pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier op het werk een nieuwe oki kleurenlaser printer (c5100n). Ik heb de handleiding gevolgd (uit de verpakking halen, toners plaatsen, blabla). Nu maak ik via het menu een testafdruk, die maakt hij prima, maar wanneer ik met mijn vinger over het papier ga merk ik dat ik de poederinkt van het papier veeg.

Nu denk ik dat de fuser stuk is. Hij is wel heet maar het papier is niet echt warm wanneer het uit de machine komt. Wanneer ik de printer geinstalleerd heb en een afdruk maak heb ik precies hetzelfde probleem.

Wie zou mij kunnen helpen.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:08

Hu9o

Schokkend

Bel de helpdesk van oki. Die kunnen je er vast meteen antwoord op geven.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal ik eens proberen

Verwijderd

Heb je de transport beveiligingen uit de fuser verwijderd?
Dit wordt vaak gedaan om de rollen van elkaar af tehouden anders krijg je platte kanten op de onderste fuserrol. (zie handleiding)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 13:14:
Heb je de transport beveiligingen uit de fuser verwijderd?
Dit wordt vaak gedaan om de rollen van elkaar af tehouden anders krijg je platte kanten op de onderste fuserrol. (zie handleiding)
Die heb ik idd verwijderd
Maar als ik naar de fuser kijk zie ik allemaal kleine metalen draadjes zitten die alle maal in de lengte richting zitten (de lengte, bedoel ik de gang waar het papier doorheen komt). Wat is dit en hoort dit hier?

Ik heb net de helpdesk van Oki gebeld, "U wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld" dit zal natuurlijk niet meer vandaag zijn.

Verwijderd

Waarschijnlijk zijn deze metalen draadjes om de statische electriciteit en restlading (ivm gebruikte hoogspanningen voor de toneroverdracht) van het papier af te voeren.

Verwijderd

Topicstarter
oke, dan weet ik in ieder geval dat die er waarschijnlijk gewoon inhoren te zitten.
Hoe vervelend het ook is, ik zal op de helpdesk moeten wachten. zij hebben mijn "klacht"in behandeling genomen en woprdt vandaag terug gebeld. (zoals reeds vermeld)
Pagina: 1