met (betaald) freeler-adres niet kunnen aanmelden

Pagina: 1
Acties:

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
Een vriend van mij probeert al een tijdje met z'n betaalde @freeler.nl e-mailadres aan te melden hier op GoT en ook op T.net. Alleen krijgt hij steeds de melding dat het domein freeler.nl niet toegestaan is en dat gratis mail-adressen niet gebruikt kunnen worden. Blijkbaar komt dit doordat Freeler ook gratis mailadressen aanbiedt. Maar hij heeft dus een betaald abbo!

Weet iemand nu wat te doen (zijn hotmail werkt uiteraard ook niet :+ )?

Verwijderd

Je zou een ander mail adres kunnen pakken, (je hebt vast wel een 2de ergens) van je provider ofzo. Die gebruik je voor de aanmelding en later zet je in je profile het mailadres om. (dit is maar een workaround maarja... het werkt)

• The Evil Brain
dit werkt dus niet: hij heeft alleen dit (betaalde) freeler-adres en een hotmail, en beide worden niet geaccepteerd. Maar ik zal wel ff op zoek gaan naar een andere gratis aanbieder...
Bedankt iig.

Verwijderd

Gratis kan wel eens moeilijk worden, want in de t.net lijst staan er aardig wat meen ik me te herinneren... (was ooit eens een topic over)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Helaas zijn, op GoT, in 4 procent van de gevallen dat er een account geregistreerd werd met een @freeler.nl adres die accounts wegens misbruik weer afgesloten.

Freeler scoort met die 4.09% zelfs vrij hoog, zonnet.nl is de enige grote die hoger ligt, met 5.44% en 12move.nl zit er met 4.01% net onder.
En ter vergelijking: De met afstand grootste twee (chello en @home) liggen op resp, 2.45% en 2.94% een stuk lager.

Vandaar dus dat zonnet.nl en freeler.nl geblokkeerd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 24-04-2003 13:33 ]

• The Evil Brain
aha, okee bedankt! ik zal het aan hem doorgeven.

• The Evil Brain
nog een vraagje dan: waar staat die lijst met al die domeinen die geblockt zijn dan?

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

The Evil Brain schreef op 24 April 2003 @ 17:02:
nog een vraagje dan: waar staat die lijst met al die domeinen die geblockt zijn dan?
Is geheim, die krijg jij niet te zien ;)

http://flickr.com/photos/itommy/

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
T. van Beek schreef op 24 April 2003 @ 17:16:
[...]

lijkt me overigens logisch, anders gaat iedereen naar andere gratis domeinen 8)7

* G33rt heeft zich wel geregged met een hotmail adres op de FP

denk ik...

Verwijderd

T. van Beek schreef op 24 April 2003 @ 17:16:
[...]

waarom heb ik zo'n lijst dan op mn pc? (of had, dat weet ik niet)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

G33rt schreef op 24 April 2003 @ 21:14:
lijkt me overigens logisch, anders gaat iedereen naar andere gratis domeinen 8)7

denk ik...
Kan kloppen, maar is sinds kort niet meer mogelijk :).
waarom heb ik zo'n lijst dan op mn pc? (of had, dat weet ik niet)
In het topix-tijdperk heeft ie wel eens een keer in LA gestaan geloof ik. Die van React is nog groter en wordt geloof ik ook apart verkocht, vandaar dat die niet zomaar vrijgegeven zal worden :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

G33rt schreef op 24 April 2003 @ 21:14:
[...]

denk ik...
Ik kon met het m'n eigen domein ook niet meer aanmelden. Moet dus een non-free ISP mail-adres zijn.
Iedereen kan een eigen domein maken en zo weet-ik-veel-hoeveel eigen mail-adressen maken. Werkt dus niet :)

Ey!! Macarena \o/

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

dan bannen we één keer het domein en dan heb je er (voor dat doel) niks meer aan.
Pagina: 1