Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Mhhh ik heb dus een asus cusl2 mamaplank,en heb de nieuwste Intel drivers voor deze plank geinstalleerd.
Bij deze drivers zit een proggie die laat zien hoe je schijf draait,onder w2k laat hij bij mij keurig zien dat de schijf(een IBM) mode 5 draait dus wel 100 ata.
Bij deze drivers zit een proggie die laat zien hoe je schijf draait,onder w2k laat hij bij mij keurig zien dat de schijf(een IBM) mode 5 draait dus wel 100 ata.
En denk je dat het er allemaal heel veel sneller van wordt?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
'T zal wel een beetje verbeelding zijn misschien,maar zonder deze drivers draait hij dus ata33.Na de installatie merk ik wel degelijk het verschil.
Die drivers ... waar heb je die vandaan !?Op woensdag 22 november 2000 11:28 schreef Jur het volgende:
Mhhh ik heb dus een asus cusl2 mamaplank,en heb de nieuwste Intel drivers voor deze plank geinstalleerd.
=>HIER<= staan de drivers + proggie.
Pagina: 1