Moederbord Netvista All in one 15"

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Ik heb iemand die een defecte Netvista All in one 15" heeft. Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan het moederbord. Weet iemand of hier standaar ATX moederborden in gaan of dat het speciale ibm boardjes zijn? Want anders is het ongebonnen werk :-/

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
standaard ibm bordjes, nooit van gehoord.....misschien is 't micro-atx formaat.

[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 24-04-2003 16:27 ]

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 21:12
Maak anders pic. van mobo alst kan.

Verwijderd

afmetingen van jou mobo vergelijken met atx maten? :?

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
ik weet niet wat je bedoelt met all in one 15" maar de nevista's op mijn werk zitten msi micro atx in en hebben op het moment te kampen met veel voeding defects misschien dat het dat is en anders ff je condensators checken deze kunnen ook aan gort zijn als eht een machine van rond 2000, 2001 is

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb de mobo van een Netvista Thin Client liggen (een IBM/Philips ontwerp gebouwd rond de MediaGX CPU), maar dat klinkt niet als de jouwe...

Er is altijd flink wat info over IBM spul te vinden, zoek het productnr op op de kast (of het mobo), daarmee kom je een heel end

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

de netvista (6276) van mijn broer is ook net kapot gegaan. Geen beebs, maar de cpu-cooler draait dus waarschijnlijk mobo of cpu kapot.

Ik kan een celeron 800Mhz (socket 370) overnemen en vroeg me af of die zal werken in dat ding (msi micro-atx bord met een celeron 600mhz). Ik heb alle manuals gedownload die ik kon vinden, maar ik kan geen info over het wisselen van cpu's vinden. Misschien heeft iemand van deze thread wat praktische ervaring opgedaan met het wisselen van cpu's???

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gelieve oude }:O in de sloot te laten :o

Kijk eens in de FAQ:
Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?

Celly 600 heeft een 66MHz FSB en (meestal) een vroege stepping CuMine, de 800 heeft een 100MHz FSB en een late stepping CuMine. Als het bordje echt een MSI is, staat een MSI typenr op het PCB (zelfs op de Medion MSI borden is hij te vinden) en kun je op basis daarvan meer vinden.

/ouwe }:O - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.