Vreemde Problemen Bij Half-Life Mods

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Guys,

Ik had ff een soort algemene vraag over bepaalde Half-Life mods, weet niet zeker of dit wel de juiste plek is om die vragen te stellen BUT HERE GOES..

Als ik bijvoorbeeld ESF (Earth's Special Forces) speel, dan word ik na een tijdje eruit gegooit, dat heb ik dan ook alleen op me 2e p.c.

(Ik draai op allebij me P.C's Windows XP, me ene P.C. configuratie is:

Pentium 3 Processor 600 Mhz
64 Mb intern geheugen SDRAM Pc133
TNT 2 - 32 MB videokaart

en me andere P.C.

Pentium 4 Processor 1.8 Ghz
348 MB intern gehuegen RIMM
Geforce 3 kaart 64 MB)

Nou vind ik het erg vreemd dat ik dus op de 2e P.C. de Pentium 4 eruit geboot word na een tijdje spelen.

Ook werken veel Mods niet juist, blijven laden, starten niet op, geven errors, terwijl ik ze toch naar mijn mening goed geinstalleerd heb.

Sommige doen het wel perfect daar tegen
en sommige gewoon totaal niet

Heeft iemand enig idee wat het zown beetje inhoud?
of ligt het gewoon aan de mods?

Dank u _/-\o_

Verwijderd

heb je dit probleem alleen maar bij Half life spelen of ook bij andere games?
en als het alleen bij Half life is probeer dan ff Counter-Strike kijken of je daar hetzelfde probleem hebt, ik ken die mods namelijk niet en de fouten bij CS zijn redelijk gedocumenteerd dus zou je het daar ook hebben dan kan je misschien daarin de oplossing vinden

• MrCaleb
Nou ik heb het eigelijk alleen bij Half-Life mods, bij Counter-Strike zelf heb ik dat probleem nog niet gehad, dus alleen bij die betrefende mods die opgenoemd zijn.

Ik zal voor de zekerheid ff de read-me files goed doornemen, misschien dat daarin iets aangegeven staat

Anders ligt het waarschijnlijk aan me computer..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Heb je al eens wat zelf uitgeprobeerd om het op te lossen? Bijvoorbeeld Half-Life reinstallen, oude HL versies + mods proberen. Andere instellingen, alles updaten, etcetera.

The devil is in the details.

• MrCaleb
Eeeh...good idea :D

Verwijderd

/me slaps MrCaleb around with a large trout

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 16:32:
/me slaps MrCaleb around with a large trout
offtopic:
lal mirc addict :P

Hmm als dat niet werkt probeer Half life op de allerlaagste resolutie te draaien en ook de meest simpele graphics, als dat wel gewoon goed werkt ga je steeds iets hoger met het beeldkwaliteit totdat de problemen weer terug komen, dan weet je precies waar het systeem gaat hangen , of in opengl of in direct3d.
succes

• MrCaleb
Alright GUys,

Thanks a lot

Time to get to work :)

when..i get home from that is :D
Pagina: 1