Work in Progress (met toestemming van Phreak)
Ik ben mijn kast aan het verbouwen.
Op dit moment heb ik een window van 30 x 30 cm. De kast is verlicht d.m.v. een 10 cm CCFL en twee Crystal Clear blue LED fans.
Ik heb 1 fan in het window (boven de zalman CPU-koeler) en 1 front intake.
Bovenop nog twee 60 mm outtakes (groter paste niet) en aan de achterzijde een tijdelijke 60 mm outtake (moet via een adapter 80 mm worden een keer).
Het zijpaneel is geverfd in donker aluminium met hamerslag (licht relief dus). De rest krijgt deze zelfde kleur, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen!
Verder heb ik een stealth-mod voor de CD-recorder gemaakt van relief staal (wil ik in de toekomst nog plexiglas voor plaatsen). Op dit moment ben ik daar nog niet helemaal tevreden over. Moet ik nog wat op verzinnen
Waarschijnlijk komt er in de ruimte waar een zipdrive hoort een baybus (zilver, 4 knoppen, blauwe verlichting).
Hier de pics (sorry voor de wat brakke kwaliteit!!)

en hier de (nog erg simpele) stealthmod (staat op voorgaande foto's nog niet):

Ik ben over de stealthmod zelf niet zo tevreden . was een experimentje, is niet helemaal geworden als bedoeld. ga ik dus nog veranderen...
Toekomstige baybus:

Wat zijn de meningen??
En zijn er nog suggesties voor wat ik nog kan gaan doen? dan hoor ik die graag!
Ik ben mijn kast aan het verbouwen.
Op dit moment heb ik een window van 30 x 30 cm. De kast is verlicht d.m.v. een 10 cm CCFL en twee Crystal Clear blue LED fans.
Ik heb 1 fan in het window (boven de zalman CPU-koeler) en 1 front intake.
Bovenop nog twee 60 mm outtakes (groter paste niet) en aan de achterzijde een tijdelijke 60 mm outtake (moet via een adapter 80 mm worden een keer).
Het zijpaneel is geverfd in donker aluminium met hamerslag (licht relief dus). De rest krijgt deze zelfde kleur, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen!
Verder heb ik een stealth-mod voor de CD-recorder gemaakt van relief staal (wil ik in de toekomst nog plexiglas voor plaatsen). Op dit moment ben ik daar nog niet helemaal tevreden over. Moet ik nog wat op verzinnen
Waarschijnlijk komt er in de ruimte waar een zipdrive hoort een baybus (zilver, 4 knoppen, blauwe verlichting).
Hier de pics (sorry voor de wat brakke kwaliteit!!)

en hier de (nog erg simpele) stealthmod (staat op voorgaande foto's nog niet):
Ik ben over de stealthmod zelf niet zo tevreden . was een experimentje, is niet helemaal geworden als bedoeld. ga ik dus nog veranderen...
Toekomstige baybus:

Wat zijn de meningen??
En zijn er nog suggesties voor wat ik nog kan gaan doen? dan hoor ik die graag!
[ Voor 16% gewijzigd door kazz1980 op 25-04-2003 12:08 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...