bla?
Neen, dat kan niet.
Tenminste, natuurlijk kan het wel, maar dan moet je echt veel gaan solderen en knoeien.
Het is in ieder geval niet eenvoudig te doen, omdat het toetsenbord een geheel eigen'op Palm gerichte, uitgang heeft.
Tenminste, natuurlijk kan het wel, maar dan moet je echt veel gaan solderen en knoeien.
Het is in ieder geval niet eenvoudig te doen, omdat het toetsenbord een geheel eigen'op Palm gerichte, uitgang heeft.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
goede vraag gaat dat?
zou ideaal zijn voor me aankomende mp3 speler!
zou ideaal zijn voor me aankomende mp3 speler!
This is the Way.
het is echt een mooi toetsenbordje, en nog in/opklapbaar ook, dat moet toch op een pc kunnen?
bla?
Er zijn voor pocketpc's toetsenborden die met ir werken. Zijn ook opklapbaar.
Misschien valt daar icm ir port iets mee te tweaken.
Misschien valt daar icm ir port iets mee te tweaken.
Ja zo'n PPK die heb ik. Zou inderdaad wel lachen zijn als die te modden viel voor werking op een PC. Eens ff zoeken, ik gebruik dat toetsenbord verder toch NOOIT.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Ik heb ooit wel eens gezien dat een niet opklapbaar palm toetsenbord kon worden gebruikt om op de serieele poort van een Psion PDA aan te sluiten met een speciale driver.
De Palm toetsenborden gebruiken dus gewoon een serieel protocol, je zou het dus op de COM poort van je PC kunnen doen en dan op zoek naar een driver ervoor.
De Palm toetsenborden gebruiken dus gewoon een serieel protocol, je zou het dus op de COM poort van je PC kunnen doen en dan op zoek naar een driver ervoor.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1