Ik heb een IBM schijf van 60GB. Deze schijf was tot nu toe altijd ok. Hij maakte af en toe wel eens een geluid dat overeenkomt met het geluid dat ie maakt als ie uit gaat. Dit is echter maar een paar keer voorgekomen en de leverancier wilde de schijf niet omruilen zolang de schijf "maar een paar keer lelijk doet".
Nu hoor ik sinds enkele dagen een heel irritante fluittoon. Het geluid is het best te horen als ie opspint en het klinkt alsof er metaal langs metaal schuurt. Het geluid is verder nooit geweest.
Ik heb DFT en scandisk gedraaid, maar geen van beide leverden fouten op. Het geluid is echt niet aan te horen en echt heel irritant. De leverancier wil de schijf echter niet terug nemen tot hij "echt iets gaat mankeren".
Wat moet ik doen?
Nu hoor ik sinds enkele dagen een heel irritante fluittoon. Het geluid is het best te horen als ie opspint en het klinkt alsof er metaal langs metaal schuurt. Het geluid is verder nooit geweest.
Ik heb DFT en scandisk gedraaid, maar geen van beide leverden fouten op. Het geluid is echt niet aan te horen en echt heel irritant. De leverancier wil de schijf echter niet terug nemen tot hij "echt iets gaat mankeren".
Wat moet ik doen?
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.