Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Orange] Schadevergoeding?

Pagina: 1
Acties:

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Topicstarter
Vanwege de gevallen zendmast in Goes 7 april jonstleden is er een schadevergoeding (bioscoopbon t.w.v. €15) uitgekeerd. Helaas is dit, net zoals de excuus sms-jes, niet consequent gebeurd, wat tot gevolg heeft dat mijn vriendin en haar ouders 3 bioscoopbonnen hebben gehad (3 nummers Orange) en wij thuis, ook 3 nummers van Orange, niets!

Ik de klantenservice (€0,10 p.m.) opgebeld 1,5 week geleden. Die man wist er niets vanaf en beloofde mij terug te bellen. Acht dagen later dus nog steeds niets, dus ik weer bellen. Na een kwartier te moeten wachten kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat de mensen die vijf dagen zonder bereik hebben gezeten sowieso een bioscoopbon kregen. Van de overige criteria was zij niet op de hoogte. Op de vraag waarom ik nog niet teruggebeld was gaf ze als antwoord dat er nog geen antwoord was gekomen van de afdeling documentatie en dat ik maar een brief moest sturen! Waarom het bij mij wel sneller zou gaan wist ze ook niet....

De bioscoopbonnen kwamen met een brief waarin de datum 10 april stond (dus maar 3 dagen na het ongeluk). Voorts hebben zowel m'n vriendin als wij thuis maar 1 dag last van de storing gehad.

Wie in Zeeland heeft een bioscoopbon gehad, of niet, en hoe lang hebben jullie last gehad van de storing?

*Topic moet misschien in Overstap Dutchtone >> Orange?*

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"