Norton Antivirus doet helemaal niets

Pagina: 1
Acties:

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Veel gezocht, niets gevonden (veel norton av, maar niet mijn probleem)

Misschien een weinig zeggende topictitel, maar meer valt er niet te vertellen. Norton 2003 doet helemaal niets (meer). De eerste installatie is goed verlopen, en heeft een dag of tien vlekkeloos gewerkt, sindsdien doet ie helemaal niets meer.

LiveUpdate en Herinstallaties mogen niet meer baten, als ik op het icoontje van Norton Antivirus 2003 op de desktop klik krijg ik een halve seconde het loading in background cursortje (pijltje en zandlopertje) en dat was het... Klikken op autoprotect in de system tray heeft hetzelfde effect. Rechtermuisknop -> Norton Antivirus Openen = zelfde effect. Autoprotect uitschakelen lijkt wel te werken. Als ik Norton Antivirus Configureren kies krijg ik een popup:
Fout van Norton Antivirus

Norton Antivirus heeft een interne programmafout aangetroffen. U moet Norton Antivirus verwijderen en opnieuw instaleren. Klik hier om naar de website te gaan...

3005,562
Nou kom ik op de Norton Website ook geen stap verder, ik heb alles ingevuld maar geen reactie gekregen...

Wat de popup zegt heeft dus geen nut, herinstaleren helpt niet, LiveUpdate ook niet.

Wie o wie kan mij helpen ? Bij voorbaat dank :)

By each crime and every kindness, we birth our future

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 09:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

FF rondneuzen op de Symantec Knowledge base en zoeken op de errorcode die gegeven word bij de melding levert 1 hit op die exact beschrijft wat jouw NAV probleem is en wat je eraan kan doen:

Error: "Norton AntiVirus has encountered an internal program error. Uninstall and re-install Norton AntiVirus" (3005,562)

:P

[ Voor 13% gewijzigd door Hans.Solo op 24-04-2003 12:08 ]

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Vroeger had ik dat ook wel eens, kwam door een cleaner die wat belangrijke van norton had weggegooid...