[CS] Kills weer op 0 (nul) na teamchange??!

Pagina: 1
Acties:

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Hallo,

Net een verse CS server (w2k) geinstalleerd (met Admin MOD & HLGuard) en alles loopt als een zonnetje. Niet te veel poespas kwa plugins etc, dus vrij standaard allemaal.

Het enige probleem wat ik heb is dat als mensen tijdens een map van team wisselen dat het aantal Kills ineens weer op 0 staat. Niet echt handig natuurlijk :(

Ik kan me zelf geen setting herinneren die dit bepaald en ik heb ook gezocht, maar niet gevonden. Iemand die weet hoe dit kan komen?

Wees consequent, maar niet altijd

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Gebeurt dit niet op andere CS servers?
In RtCW gebeurt het ook, lijkt me vrij normaal zelfs, aangezien je "opnieuw" begint bij het andere team, dus het aantal kills weer terug op 0 :)

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
gebeurt normaal niet, want als je dan een zuig score hebt ga je gewoon ff naar winning team en kun je weer lekker bij 0 - 0 beginnen

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

instelling van hlguard/adminmod waarschijnlijk, ik ken geen command wat standaard in hl zit hiervoor :|

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Allereerst, Rafe, dit gebeurt niet op andere CS servers en ik weet zeker dat het ook niet zo hoort. Het dus zo dat alleen je kills op nul gaan, maar je deaths blijven staan.. Na een teamchange lijkt het dus alsof je 8 x dood gegaan bent en 0 kills hebt gemaakt :(
Het teamchangen (om de balans te behouden) is ineens ook niet zo populair meer ;)

Ik ben (al zeg ik het zelf) best bekend met Admin MOD eigenlijk, maar ik ken geen commando wat zit zou kunnen veroorzaken. Met HL Guard ben ik nog niet zo ver gevorderd dus als dit probleem iemand bekend voorkomt... graag!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
het is wel zo dat als je naar SPECTATOR gaat, je kills op 0 gaan, maar je deaths blijven... mischien dat je daar iets mee opschiet?

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
kick
Ik ben er nog steeds niet achter hoe het nou komt.. Ik zoek me scheel maar het lijkt alsof ik echt de eerste ben met dit probleem :(

Pagina: 1