Ik heb een probleem met het geluid in splinter cell. Door al het geluid zit een soort kraak en het lijkt wel of hij om de seconden een fractie blijft hangen.
Ik heb al geprobeert om hardware acceleration uit te zetten voor de soundcard zoals op de site van ubisoft aangeraden wordt.
Ik speel dan op de laagste resolutie met het geluid op low en geen hardware versnelling (met hardware versnelling heb ik het probleem ook).
Ik heb het geprobeert met directx 8.1 en 9.0 allebij het zelfde resultaat.
Heb dit probleem met drie verschillende geluidskaarten gehad (sblive, onboard en een aureon fun) en daarbij heb ik windows in de tussentijd al een keer opnieuw geinstalleerd.
Heb al de updates gedaan 1.0 1.01 en 1.02
Ik weet niet hoe ik dit nog opgelost krijg.
Config:
P4 2400
P4pe (geen raid)
Asus 8200 (geforce3)
512 MB DDR 3200
Windows XP SR1
Sound Terratec aureon fun
Als iemand een idee heeft ik wil dit spel wel graag spelen.
Ik heb al geprobeert om hardware acceleration uit te zetten voor de soundcard zoals op de site van ubisoft aangeraden wordt.
Ik speel dan op de laagste resolutie met het geluid op low en geen hardware versnelling (met hardware versnelling heb ik het probleem ook).
Ik heb het geprobeert met directx 8.1 en 9.0 allebij het zelfde resultaat.
Heb dit probleem met drie verschillende geluidskaarten gehad (sblive, onboard en een aureon fun) en daarbij heb ik windows in de tussentijd al een keer opnieuw geinstalleerd.
Heb al de updates gedaan 1.0 1.01 en 1.02
Ik weet niet hoe ik dit nog opgelost krijg.
Config:
P4 2400
P4pe (geen raid)
Asus 8200 (geforce3)
512 MB DDR 3200
Windows XP SR1
Sound Terratec aureon fun
Als iemand een idee heeft ik wil dit spel wel graag spelen.