Toon posts:

[win2k] Restart.exe ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek het exe bastand van de restart knop.

Ik heb al gezocht in system32 maarre daar heb ik hem niet gevonden. :?

Ondertitel al gefixt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 10:20 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Die is er niet, iig niet in Windows zelf imho.. wel op sommige opstartflops enzo.

Je kan wel een parameter meegeven aan rundll om hem te rebooten :)

Google maar eens.

Ohja, misschien fijn als jij je ondertitel wat inkort. Je fucked de layout een beetje :P
edit:
thx voor aanpassen :P

[ Voor 22% gewijzigd door DeMoN op 24-04-2003 10:21 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Je kan ook shutdown.exe gebruiken. Dat zit normaal in de SDK maar als je em los download werkt het ook prima.

Als je em runt sluit je pc af en als je em runt met shudown.exe -r dan reboot ie! Probeer even shutdown.exe /? voor alle mogelijkheden.
edit:
Er staat "alleen voor WinXP" maar werkt prima onder win2000!

[ Voor 11% gewijzigd door Ook op 24-04-2003 10:22 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ook schreef op 24 April 2003 @ 10:21:
Je kan ook shutdown.exe gebruiken. Dat zit normaal in de SDK maar als je em los download werkt het ook prima.

Als je em runt sluit je pc af en als je em runt met shudown.exe -r dan reboot ie! Probeer even shutdown.exe /? voor alle mogelijkheden.
edit:
Er staat "alleen voor WinXP" maar werkt prima onder win2000!
Oh ja thx, ik zal het ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
Dit is eigenlijk niet wat ik nodig heb. Ik ben bezig met een unattended installatie en bij de eerste keer dat ie zich aanmeld bij het domein is ie administrator :? En nou wil ik dat ie een restart uitvoerd zodat de gebruiker zelf kan inloggen. Dus ik heb echt iets nodig wat in 2000 zelf zit.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Je zou shutdown.exe van te voren bij je distributie kunnen kopieren zodat ie gewoon mee geinstalleerd wordt (als je toch al met unattended setup bezig bent). Tis niet de chiqueste oplossing maar het werkt wel.

Dit is ook DE manier waarop je andere software en/of drivers meteen bij de installatie kunt meenemen!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak een unattended met behulp van een anwser file dus dat zal ook niet werken.

In ieder geval bedankt voor je hulp ;)

Het lijkt me toch logisch dat er ergens wel iets verstopt zit :?

Adminbreak:
Doe maar niet je topic kicken anders :/

[ Voor 35% gewijzigd door Roelant op 24-04-2003 12:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Keb het al gevonden.
In de system32 staat een shutdown.exe en met een aantal parameters erachter kan je hem ook laten restarten :)
Pagina: 1