[BT] Epox icm cordless desktop[BT]

Pagina: 1
Acties:

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 14:18
Ik heb een probleem met de Epox bluetooth dongle van het type BT-DG02.
Het probleem is als volgt : Ik heb hier een pc staan waar die dongle aan moet, die pc maakt gebruik van een logitech cordless desktop. Ik heb de drivers van de dongle netjes geinstalleerd volgens de handleiding in windows 98. Je moet dan opnieuw opstarten en de dongle er aan hangen, maar als ik dat doe dan slaat het toetsenbord en muis vast, deze reageren nergens meer op. Windows draait verder naar behoren, als ik de powerknop indruk dan sluit windows netjes af.
Ik heb het vermoeden dat de dongle zit te storen op het toetsenbord en muis.
De dongle zit direct op de pc aangesloten, het toetsenbord en muis zitten via een gevoede usb-hub op de pc aangesloten evenals een palm en hp inktjet.
Als ik de dongle op mijn eigen pc aansluit doet deze het wel, hierbij moet ik wel vermelden dat ik windows 2000 draai en geen usb hub gebruik.
Als ik de dongle uit de desbetreffende pc er uit haal en opnieuw opstart kan ik het toetsenbord en muis gewoon gebruiken, prik ik de dongle er in dan slaat het geheel vast.
Bij google en de search heb ik niets hierover kunnen vinden, weten jullie een oplossing of hebben jullie nog een tip?