Toon posts:

Ventilator vervangen JVC-THA35

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft sinds kort een jvc-tha35...prima ding maar soms wat lawaaig. Zowel de verkoper als de jvc vinden dit normaal. Ik totaal niet. Ventilator prima maar hij mag de cd nooit overstemmen en dat doet hij op rustige stukken wel. Nu gaat de machine terug naar de JVC om te kijken of het geluid binnen de marges valt. Persoonlijk zie ik de bui al hangen en ben dus op zoek naar een andere oplossing. Ik wil het ding dus open maken en kijken of er een andere (stillere) ventilator in kan of dat ik de tempratuur op een andere manier kan drukken. Zijn er al mensen die zoiets geprobeerd hebben?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
fan eruit, nieuwe fan erin klaar is kees

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

als er in zo'n kleine behuizing een fan geplaatst moet worden,
wordt dat automatisch een kleine fan, met veel toeren.
dus lawaai gegarandeerd.
Vervangen door 1'tje van Papst.
of een duurdere set kopen, zitten volgens mij geen fans in.

[ Voor 33% gewijzigd door BadMotha op 24-04-2003 09:54 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
't zal me benieuwen of een papst gaan passen....komende week ga ik langs om 'm open te maken en te kijken. Ik ben allen benieuwd of dit een standaard 40mm fan is of dat er weer een apart fannetje in zit met een exotisch voltage...

Verwijderd

Papst levert voornamelijk fans voor de industrie. Kijk maar eens in de catalogus op hun site, het lijkt me stug als daar de juiste fan niet bijzit. Via hun online shop kun je elk type bestellen en ze sturen ook naar het buitenland.

Verwijderd

Topicstarter
Even voor het verhaal. JVC is terug geweest naar de importeur maar die vond 't allemaal wel prima. Gelukkig was de verkoper van de BCC het daar niet mee eens en deze wilde 'm omruilen. Ze waren bij iedere klant aan het vertellen dat JVC geen goede keus was ivm de ventilator (lekkere reclame dus). Nu een pioneer 303. Dit is duidelijk beter. De ventilator hoor je totaal niet en verder is het ook een top apparaat.

Hulde aan de BCC Amstelveen voor de service trouwens.
Pagina: 1