Dit is bullshit man ..Ik wordt er echt gek van...Ik heb gisteren de nieuwe drivers van Asus detonator 6.31 geinstalleerd ..Want sinds ik mijn nieuwe Asus 6600 deluxe heb, kan ik gewoon geen tv out gebruiken ..Ik heb ook tvcc erbij gebruikt en voila ....En crash ..hij gaat zelfs niet meer verder dan "verifying DMI Pool data" :(((((((.... Dit is gek ....Hoe kan een bedrijf als asus gewoon ...kaarten verkopen ..en de drivers die erbij worden geleverd werken niet eens met en tv out ....Ik heb tot nu toe ..drie keer mijn schijf moeten formateren. En ik wordt er gek van ....Wie o wie heeft eindelijk het beste setup voor drivers voor Asus 6600 deluxe (in europa..geen NTSC shit!!!!)..... Want ik ben het zat om alles weer op nieuw te installeren. 560 piek voor een kaart. Dit is bullshit!!!
Help o graag help ...Ik will wel die detonators van nvidia probeeren maar ik heb ook gelezen op dit forum dat mensen memoryduymps hebben moeten doen !!!! ..Zo ik weet niet meer wat ik kan doen ..Zelfs Asus heeft nog niet eens gereageerd naar mijn mails
) (all een week, wat een service).
THNX
Help o graag help ...Ik will wel die detonators van nvidia probeeren maar ik heb ook gelezen op dit forum dat mensen memoryduymps hebben moeten doen !!!! ..Zo ik weet niet meer wat ik kan doen ..Zelfs Asus heeft nog niet eens gereageerd naar mijn mails
THNX