Toon posts:

Ik ben het zat!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is bullshit man ..Ik wordt er echt gek van...Ik heb gisteren de nieuwe drivers van Asus detonator 6.31 geinstalleerd ..Want sinds ik mijn nieuwe Asus 6600 deluxe heb, kan ik gewoon geen tv out gebruiken ..Ik heb ook tvcc erbij gebruikt en voila ....En crash ..hij gaat zelfs niet meer verder dan "verifying DMI Pool data" :(((((((.... Dit is gek ....Hoe kan een bedrijf als asus gewoon ...kaarten verkopen ..en de drivers die erbij worden geleverd werken niet eens met en tv out ....Ik heb tot nu toe ..drie keer mijn schijf moeten formateren. En ik wordt er gek van ....Wie o wie heeft eindelijk het beste setup voor drivers voor Asus 6600 deluxe (in europa..geen NTSC shit!!!!)..... Want ik ben het zat om alles weer op nieuw te installeren. 560 piek voor een kaart. Dit is bullshit!!!
Help o graag help ...Ik will wel die detonators van nvidia probeeren maar ik heb ook gelezen op dit forum dat mensen memoryduymps hebben moeten doen !!!! ..Zo ik weet niet meer wat ik kan doen ..Zelfs Asus heeft nog niet eens gereageerd naar mijn mails :)) (all een week, wat een service).

THNX

Verwijderd

he asus heeft geen detenator drivers en die moet je ook niet gebruiken want die zijn kut gewoon standaard drivers instaleren

Verwijderd

Topicstarter
ik heb asus detonator 6.31 van de drivers update section gehaald bij tweakers !!!! 07-11/ ..Hmmmm .... Raar.....Iemand zij dat deze wel zouden werken !!!!...

Verwijderd

asus heeft geen detenator drivers die zijn van nvidia en die buggen nogal by my ik heb een asus v6600 pure

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Van Asus hoef je geen mails terug te verwachten hoor, je kunt beter gewoon naar de leverancier van je videokaart stappen. Of gewoon die kaart omwisselen voor een andere als je er zo gek van wordt.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik heb niet gezegd dat ze zouden werken ;)
ik maakte je alleen attent op de laatste drivers *D
heeft asus zelf geen Forum ofzo waar dit soort problemen worden besproken? Ja zal neem ik aan niet de enigste zijn, zoek hier eens en probeer wat links http://www.asus.com/company/support.html

Bij de Ati Radeon en tv-out zag ik dit ergens staan
For TV-out to work, the cable must be attached before powering on your PC, otherwise it won't work.
ideetje?

Verwijderd

Topicstarter
ja ..dat weet ik ..maar ik wil dat als "Last Resort" ..Ik heb geen zin om nog op te geven....Ik kan natuurlijk terug gaan en zeggen van hey dit shit werkt niet ..Maar ja ...dan gaan zij ook zegen van ..je moet de latest drivers installeren ..wij kunt u niet helpen....Jullie weten percies hoe dat zal gaan ..dus je weet dat je ook niet veel van de leverancier kan verwachten!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hey HJS ..Ik weet het ...Ik will je echt bedanken hoor ...Je hebt mij toch well geholpen ..het is niet jou schuld dat de shit crashed ..ik ben gewoon boos op de asus mannetjes ..En ik heb bij die supprt gekeeken .maar ja dat helpt ook niet :(((

Verwijderd

Topicstarter
Ja de tv stond aan voordat ik de comp aan deed:)) ..Ik heb ook een toshiba laptop die doet het fijn met TV out:)))...Acchhhhhjhh
Hahahaha
Pagina: 1