Toon posts:

ARCserveIT restore probs.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude compaq proliant 1600. Daarop staan belangrijke gegevens van een bedrijf. Helaas heeft de raid 5 configuratie met 3 disks de verhuizing niet overleeft. 2 van de 3 disken zijn uitgevallen. De server krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat. Echter ik heb wel de bijbehorende backup tapes met een HP surestore DAT drive-je.

Een van de problemen is dat ik niet zeker weet met welk programma er geback-upped is. Mijn gut feeling zegt ARCserve omdat ik van tapeware nog niet gehoord had en dit de enige twee cd-tjes waren die bij de server zaten.

Nu is het zo dat ik in mijn dagelijkse werk van Veritas gebruik maak wat betreft backuppen ed. Hierbij is het mogelijk een tape te cataloggen (een tape van een andere library inlezen zodat je kan zien wat er op staat.

Mijn vraag is nu hoe kan je dit doen met ARCserve is het uberhaupt mogelijk.
Is er een universele manier om data van een tape te halen bv.

De versie van ARCserve is 6.61 (advanced edition)

pls advice

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 08:41
Gewoon Arcserve installen.
Daarna een merge van je tape draaien.
Hierna kan je bij restore , en dan de optie, restore by session, je tape restoren.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
OK dat heb ik door, alleen krijg ik foutmeldingen dat de administrator niet voldoende rechten heeft.

Exacte melding : There are not enough rights for user Beheerder on server RESTORE to complete this transaction [EC=5]

Error code 5 kan ik overigens niet vinden in de help functie.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 09:44 ]

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 08:41
zou ik ook zo niet weten.
Misschien moet je even bij de restore opties kijken dat de rechten etc.. niet meegenomen worden, aangezien het om een andere server gaat.
Anders moet je even zoeken bij
http://www.ca.com

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gevonden :

op de share ARCSERVE$ stonde geen rechten ingesteld kwestie van toevoegen en klaar.

NU kijken wat ie doet ......

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:24

Arfman

Drome!

Misschien handig als je in het vervolg ook aangeeft welke OS je gebruikt .. het is dus NT4 of W2K ofzo, maar ArcServe kan net zo goed op Novell draaien .. scheelt misschien weer een paar nutteloze replies :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 15:04

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 09:30:
OK dat heb ik door, alleen krijg ik foutmeldingen dat de administrator niet voldoende rechten heeft.

Exacte melding : There are not enough rights for user Beheerder on server RESTORE to complete this transaction [EC=5]

Error code 5 kan ik overigens niet vinden in de help functie.
Je moet op je werkstation ook even als admin inloggen als je dit nog niet hebt gedaan. (mocht je Netware gebruiken, in dit geval dus niet :X)

[ Voor 6% gewijzigd door DGTL_Magician op 25-04-2003 10:02 ]

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Topicstarter
iig bedankt voor replies ARC serve draait inmiddels mergen is goed gegaan en restoren inmiddels ook.

Topic mag wat mij betreft dicht.
Pagina: 1