Toon posts:

MPEG2 op DVD zetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MPEG2 file van 2.21GB op m'n PC staan, welke ik graag op DVD zou willen branden met Pinnacle Studio 8.

Nou doet zich echter het volgende voor; als ik dit bestand laadt in Pinnacle Studio 8 kan ik deze gewoon bekijken en bewerken, maar zodra ik hem wil wegschrijven op DVD of wil opslaan op m'n HD (als VIDEO_TS, zodat ik hem met Nero kan branden), doet het Studio 8 helemaal nix...

Hij loopt dus niet vast ofzo, kan gewoon verder werken, maar hij reageert gewoon niet op het 'knopje-drukken' :/

Is er een ander programma waarmee ik zo'n MPEG2-file heel simpel kan overzetten naar het formaat 'VIDEO_TS' (weet niet precies hoe men dat noemt :))?

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
www.vcdhelp.com onder tools zit vast wel wat

Verwijderd

Topicstarter
Tja, heb die plugin gedownload voor Nero, maar die blijft zeuren dat de MPEG2-file groter is dan 2GB en dat hij deze dus niet kan branden!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 00:09:
Tja, heb die plugin gedownload voor Nero, maar die blijft zeuren dat de MPEG2-file groter is dan 2GB en dat hij deze dus niet kan branden!
Dan hak je hem eerst in stukjes met virtual dub :)

Verwijderd

Topicstarter
En hoe krijg ik hem dan weer in één stuk op de uiteindelijke DVD?

Verwijderd

Wat je nodig hebt is een simpel author programmatje zoals Spruce Up. Kijk eens op www. sonic.com. Daar staan ook wat trials bij.... Suc6! :-)

Verwijderd

Wat je nodig hebt is een simpel author programmatje zoals Spruce Up. Kijk eens op www. sonic.com. Daar staan ook wat trials bij.... Suc6! :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, tis me gelukt!

Topic kan dicht!!
Pagina: 1