Banner met geluid, take 2

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 13:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Sorry hoor, maar hoe kan men over de banners discussiëren als alle bannertopics slotjes hebben? Dat ze dicht gaan omdat er meerdere van zijn, oké, maar laat er dan ééntje open! We hebben toch wel het recht om hier over banners te discussiëren?

Ik zeg het nogmaals: ik ben NIET tegen een tweede banner. Ik vind hem irritant, maar zoals ik al zei in mijn andere topic waar sneller dan het licht een slotje op kwam, GoT moet natuurlijk ook geld verdienen, dus daar kan ik wel mee leven.

Waar ik WEL pertinent op tegen ben, is GELUID bij die banner. En dat komt voor zover ik kan zien niet ter sprake in de andere topics. En daar mag best over gediscussiëerd worden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mx. Alba schreef op 24 April 2003 @ 08:54:
We hebben toch wel het recht om hier over banners te discussiëren?
Neen, dat heb je zeker niet aangezien je hier gewoon te gast bent.

Overigens ben ik het verder helemaal met je eens, alhoewel er weinig te discusseren over die banners valt. Ze zijn er, blijven er en daar heb je helaas geen invloed op.

[ Voor 17% gewijzigd door kamerplant op 24-04-2003 09:00 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
Als dit topic niet mag kan je terecht in dit topic: [rml][ banners] Wie is ze al tegengekomen??[/rml] (Mits je HK access hebt)
In het begin is het een beetje opsommerig, maar wat later is er een discussie aan de gang over de banners :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MaRc0 schreef op 24 april 2003 @ 09:00:
Als dit topic niet mag kan je terecht in dit topic: [rml][ banners] Wie is ze al tegengekomen??[/rml] (Mits je HK access hebt)
In het begin is het een beetje opsommerig, maar wat later is er een discussie aan de gang over de banners :)
ehm in HK kan je niet echt discussieren ;)

Daarnaast is geluid in een banner uiteraard erg irritant, maar dat is nu eenmaal wat de adverteerder wil, irritant zijn, en als die daar gewoon veel voor betaald, ach, bijt er gewoon even doorheen of druk desnoods op f5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 10:45

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik zeg altijd maar zo:

Reclame om hier gratis op dit forum te zijn en te blijven... Dus wees er blij mee :) En je moet er gewoon niet op letten, want pop-ups zijn echt veel erger :Y)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Jaaa... jullie hebben helemaal gelijk.. Maar is er IETS dat je kunt doen om te voorkomen dat als ik een forum zit te LEZEN ik een CPU load van 100% heb omdat meneer orange zo graag een of ander duf wave effectje in z'n banners dient te rotten?

Kunnen we orange niet aanklagen voor hogere slijtage van de apparatuur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
SideSwipe_XP schreef op 24 april 2003 @ 09:05:
Ik zeg altijd maar zo:

Reclame om hier gratis op dit forum te zijn en te blijven... Dus wees er blij mee :) En je moet er gewoon niet op letten, want pop-ups zijn echt veel erger :Y)
Mha, gewone popups in een new window boeien me niet zo aangezien ik een popup-blocker gebruik.
Banners die boven de tekst gaan zitten zijn het allerfoutst, daarna komt bij mij geluidsbanners.

Wat ik me eigenlijk afvroeg.. Blijkbaar heeft Tweakers.net geld te kort, anders doen ze dit niet? Waarom wordt daar zo weinig over verteld, hierdoor breng je begrip voor de user en vind die irritante banners minder erg. De reden "Voor het voortbestaan van T.net/GoT" vind ik een beetje slap, leg dan uit waarom GoT een tijd geleden nog banner-vrij was en waarom dat nu niet meer kan :)

(overigens heb ik een abo, dus waar zeur ik over :+)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Sn3akz schreef op 24 April 2003 @ 09:09:
Jaaa... jullie hebben helemaal gelijk.. Maar is er IETS dat je kunt doen om te voorkomen dat als ik een forum zit te LEZEN ik een CPU load van 100% heb omdat meneer orange zo graag een of ander duf wave effectje in z'n banners dient te rotten?

Kunnen we orange niet aanklagen voor hogere slijtage van de apparatuur? :P
stuur ze een mail ;)
en iig valt het op, en dat is nu net de bedoeling van reclame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:46

Basszje

Reisvaap!]

Erkens schreef op 24 April 2003 @ 09:02:
[...]
ehm in HK kan je niet echt discussieren ;)
heb je al gekeken in dat topic of niet ? Daarnaast is LA tegenwoordig ook ongeveer HK, dus ik zie het verschil niet zo

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

die bewegingen zuigen zwaar als die erin zitten kan ik de tekst [in het topic] niet lekker lezen en klik ik het forum weg en ga naar een ander pc forum. en verder vind ik het een beetje jammer dat julie alle banner topic`s gewoon op slot gooien.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Basszje schreef op 24 april 2003 @ 09:16:
heb je al gekeken in dat topic of niet ? Daarnaast is LA tegenwoordig ook ongeveer HK, dus ik zie het verschil niet zo
Mwoh... da's imho onzin wat je zegt, onderbouw dat eens...
Als je nu zou zeggen dat de HK meer LA is gaan lijken, da's wat anders. En ook een compliment voor de HK, want daar is, in tegenstelling wat Erkens net zei, tegenwoordig wel een normale discussie mogelijk (zie de HK-XS probs topic).

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Basszje schreef op 24 April 2003 @ 09:16:
[...]

Dan is het je aardig gelukt om het niveau in de HK te verhogen. :o

Verschil tussen HK en LA: Van LA is het de bedoeling is om hier serieuse publieke discussies over GoT te houden. De HK is een 'ontspanningsforum' achter gesloten deuren over toch wel onzin-onderwerpen.
Het lijkt me duidelijk waar zo'n topic meer geschikt is.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 02-10 13:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
chefke schreef op 24 April 2003 @ 09:16:
die bewegingen zuigen zwaar als die erin zitten kan ik de tekst [in het topic] niet lekker lezen en klik ik het forum weg en ga naar een ander pc forum. en verder vind ik het een beetje jammer dat julie alle banner topic`s gewoon op slot gooien.
Daar ben ik het inderdaad ook mee eens... Die sterk bewegende banners zijn zeer aandachtsafleidend, en met zo'n ding ernaast wordt een W&L startpost vrijwel onleesbaar... Maarja, daar is op zich wel mee te leven.

Maar dat geluid... Ik zit hier _op het werk_... Dat geluid stoort niet alleen mij, maar ook mijn collega's. En het geluid in de volume control uitzetten is geen optie.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op je werk niet GoTten :)

Helemaal niet als het overlast veroorzaakt op het werk... Tnet kan niet met elk individu rekening houden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:07

Arno

PF5A

Mx. Alba schreef op 24 April 2003 @ 08:54:
Waar ik WEL pertinent op tegen ben, is GELUID bij die banner.
Je kunt instellen dat de flashplayer geen toegang heeft op je soundcard, daarmee krijg je wel de banner, maar niet het geluid eromheen. Technisch gezien kunnen ze dit ook niet zien als bannerblocken, aangezien er ook PC's zijn (ja nog steeds :P) die geen soundcard hebben ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

topics openen die net gesloten zijn is zo ongeveer het irritantste wat er is, als je het er niet mee eens bent, kan je een mailtje sturen en niet door gaan drammen., Heb je uberhaupt die sluitpost gelezen en die link erin? Deze discussie kennen we onderhand wel.

Voor eigenwijs openen van nog een topic terwijl ik 'm op slot deed krijg je een officiele waarschuwing. djeez ik doe iets niet voor niets op slot hoor, en de snelheid waarmee ik dat doe heeft meer te maken met dat ik hem toevallig net zag toen-ie er stond, dan met de noodzaak 'm snel dicht te doen.
Waar ik WEL pertinent op tegen ben, is GELUID bij die banner. En dat komt voor zover ik kan zien niet ter sprake in de andere topics. En daar mag best over gediscussiëerd worden.
Hierop staat dus ook antwoord in dat stuk

[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 24-04-2003 09:42 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Al gelezen?

[rml]JvS in "[ Banner] Nieuwe banners op GoT?"[/rml]

Beleid mbt banners is gewoon veranderd door de krapte op de markt. Mjah, ik weet niet hoe jij daar nuttig over wilt gaan discussieren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.