Banner met geluid...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 13:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Lieve Adjes,

Ik ben één van de talloze tweakers die op het werk GoT leest. Die verticale X-Box-reclame met geluid vind ik dus on-ge-lo-fe-lijk irritant... Zowiezo houd ik al niet van van die verticale reclames, maarja, GoT moet ook geld verdienen om te kunnen blijven draaien, dus daarmee kan ik wel leven, maar geluid erbij gaat echt veel te ver.

Gelieve dus de professionaliteit van GoT enigzins hoog te houden, en banners met geluid te weigeren. Wat zou er bijvoorbeeld gebeuren als zowel de horizontale als de verticale banner geluid produceren? Zou een leuke kakafonie worden...

En nee, het geluid van mijn PC kan ik niet uitzetten, want dan hoor ik de telefoon ook niet meer rinkelen, wat toch wel iets te grote handycap zou zijn voor een techie zoals ik... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja leuk maar dit is nu al het 5e topic erover. Zie maar het langste topic in de slotjes. Kijk voortaan of je vraag al niet 4keer gesteld is, dat staat ook professioneler:

[rml]JvS in "[ Banner] Nieuwe banners op GoT?"[/rml]

[ Voor 47% gewijzigd door JvS op 24-04-2003 08:41 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.