Toon posts:

Plaatjes versturen naar Nokia 6100 via infrarood = hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sorry dat ik jullie nu alweer lastig val, maar ik heb nog 1 probleempje ;)
Hoe kan ik het beste een plaatje (achtergrond) versturen naar m'n 6100 via infrorood?
Welk programma is het beste?

Ik heb de volgende programma's al geprobeerd:
- Nokia Suite (progje wordt met telefoon geleverd): enorm wazig programma. Heb geen idee hoe het werkt. Is het hiermee wel mogelijk?
- Oxygen Phone Manager II: redelijk goed programma. MIDI's en spelletjes naar de telefoon lukt perfect, maar als ik een plaatje aan de Afbeeldingen Galerij toevoeg, komt er een blauwe pijl voor, en voor de rest gebeurt er niets :?
Hoe kan ik die blauwe pijl voor het plaatje wegkrijgen, zodat ie het plaatje ook daadwerkelijk naar de telefoon wordt gestuurd.

Alle plaatjes zijn 128*128 en in 12 bits kleur.

Please help, ik ben nu al een volle dag bezig om 3 plaatjes naar die telefoon te krijgen, maar niets is nog gelukt.
Begin nu een beetje wanhopig te worden!

Alvast bedankt

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Gebruik zelf nokia suite voor het uploaden naar een 6610 van een vriend van me, is de eerste keer wel even zoeken idd, hij geeft je namelijk een heleboel opties om het plaatje aan te passen enzo maar dat heb je allemaal niet nodig aangezien jou plaatjes al 128*128 zijn. Dus je moet gewoon een beetje door de onzin heen klikken, dus gewoon next, next, next en op een geven moment gaat ie wel uploaden. De software staat op me laptop (die nu uitstaat) dus als het je niet lukt, post ik hier wel ff hoe het precies moet.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.