Toon posts:

Thermaltake voedingen/coolers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb dus (na enig advies van jullie) een thermaltake XaserIII gekocht, en het bevalt me echt super. Nu zit alleen mijn A-open 300w voeding er nog in en mijn coolermaster coolertje, maar die maken nog een beste herrie. Nu heb ik op de site van thermaltake verder gekeken, en daar zag ik de W0011 Silent Purepower 480W , maar deze is in de pricewatch van tweakers.net ook nergens te vinden. IS dit ding soms nog niet leverbaar, en heeft er iemand ervaring met thermaltake powersups?

Of weet iemand anders een goed alternatief (minimaal 400w met s-ata aansluiting)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een voeding met een S-Ata aansluiting :o :o :o

anyway, de 400 Watt Zalman is heel erg stil, daarnaast heb je nog Enermax, Antec (weet niets over de geluidsproductie!)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

dual-zip schreef op 24 April 2003 @ 01:36:

anyway, de 400 Watt Zalman is heel erg stil, daarnaast heb je nog Enermax, Antec (weet niets over de geluidsproductie!)
Antec is ook wel redelijk stil geloof ik (het geluid viel me niet op bij een vriend van me iig) Maar als je dan toch voor een stille voeding gaat, zou ik voor een enermax gaan. Waarom? Omdat het beproefd is door vele mensen die je voor zijn gegaan en zo ongeveer idereen er zeer over te spreken is...kost je wat, maar dan heb je ook wat

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Naja ik denk dat de Zalman het wint kwa geluidsproductie, daarnaast wil de 5 volts lijn van de Enermaxen nog wel eens brak zijn, die dienen dan gemod te worden :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Door dual-zip - Thursday 24 April 2003 01:36

Je weet wel wat ik bedoel, zo niet:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/purepower/xaserSeries/ataDown.jpg

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 01:41:
[...]

Je weet wel wat ik bedoel, zo niet:

[afbeelding]
Wat is dat nou weer voor iets :? >> S-ATA kabel? Maar wat bedoel _jij_ dan met S-Ata :?
dr.lowtune schreef op 24 April 2003 @ 01:39:
[...]

Antec is ook wel redelijk stil geloof ik (het geluid viel me niet op bij een vriend van me iig) Maar als je dan toch voor een stille voeding gaat, zou ik voor een enermax gaan. Waarom? Omdat het beproefd is door vele mensen die je voor zijn gegaan en zo ongeveer idereen er zeer over te spreken is...kost je wat, maar dan heb je ook wat
Geluidsproductie onder FULL load:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/image008.gif

Nu ik deze grafiek nog is bekijk ben ik toch wel blij dat ik voor de Zalman gegaan was ipv een Enermax. Die was niet veel beter dan die ToPower die ik daarvoor had opgegeven :/

edit: nu ik met m'n gezond verstand nog is nadenk besef ik toch dat die Topower 2 keer zoveel geluid produceert als die enermax :+

[ Voor 58% gewijzigd door Glashelder op 24-04-2003 01:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat nou weer voor iets >> S-ATA kabel? Maar wat bedoel _jij_ dan met S-Ata
Als je het nog niet was opgevallen, lang niet alle S-ata disken maken gebruik van een standaard 4-pins connector

Wil met deze voeding vast vooruit kijken

Maar tnx voor de tabel, alleen jammer dat a-open en thermaltake er natuurlijk weer niet in staan

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

A-Open is natuurlijk el-cheapo en die testen ze niet :P

Thermaltake :?

Naja die kan je natuurlijk nooit vergelijken met deze test, omdat THG test met een soort MIC op 50 CM afstand ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Glashelder op 24-04-2003 01:53 ]

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Zoals in het grafiekje ook al staat, overweeg eens chieftec. Ik heb een 360 watt versie, en ik hoor um niet.

Geen inspiratie

Verwijderd

Een chieftech voeding is idd best stil maar ik geloof niet dat daar een S-ATA aansluiting op zit

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

dual-zip schreef op 24 April 2003 @ 01:53:
Als je het nog niet was opgevallen, lang niet alle S-ata disken maken gebruik van een standaard 4-pins connector

Wil met deze voeding vast vooruit kijken

Maar tnx voor de tabel, alleen jammer dat a-open en thermaltake er natuurlijk weer niet in staan
Weer wat geleerd :P
Wist dat namelijk niet :o

oeps, dit had een edit moeten zijn :o
martijn12345 schreef op 24 april 2003 @ 08:57:
Zoals in het grafiekje ook al staat, overweeg eens chieftec. Ik heb een 360 watt versie, en ik hoor um niet.
Chieftec voedingen zijn niks ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Glashelder op 24-04-2003 12:26 ]

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:26

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

dual-zip schreef op 24 April 2003 @ 12:25:
[...]

Weer wat geleerd :P
Wist dat namelijk niet :o

oeps, dit had een edit moeten zijn :o

[...]

Chieftec voedingen zijn niks ;)
Waarom zijn chieftec voedingen niks????

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

Omdat chieftec voedingen best veel geluid produceren. Heb nu zelf een 400 watt zalman en die is superstil (onhoorbaar, komt niet boven mijn HD uit).
Trouwens, ik zou een voeding nemen zonder zo?n S-ATA plug, hier zijn gewoon verloopstekkertjes voor te krijgen..

Verwijderd

ik heb zelf een 360watt chieftec en die is niet hoorbaar mijn harde schijf maakt de meeste herrie chieftec leverd veel kwaliteit voor een redelijken prijs.
(hd wd 40gb 8mb cache)
Pagina: 1