Ik heb een promise tx2000 raid kaart, met daarop 2 x maxtor's D740x 60Gb in RAID 0, nu is het probleem dat ik nadat een andere hd die er tijdelijk inzat geformateerd heb, mijn raid array niet meer werkt. Hij geeft tijdens het booten wel aan dat de array functional is maar net voordat je het gebruikelijke windows logo zou moeten zien geeft hij het volgende bericht: A disk read error has occured insert a system diskette and restart. Hierbij kan ik dus niet meer booten.
Voordat ik dus een de andere schijf had geformateerd werkte de array heerlijk, ik heb ongeveer een jaar lang geen problemen gehad met deze setup.
ik heb de search gebruikt en gezocht naar A disk read error maar al die gevallen dat die personen deze foutmelding hebben gekregen was toen zij het array voor het eerst aan het installeren waren. Ik heb het dus terwijl hij altijd werkte.
heeft iemand een idee?
Verdere spec's
P4 2.53Ghz
Asus p4t533-c
512 mb rimm
Voordat ik dus een de andere schijf had geformateerd werkte de array heerlijk, ik heb ongeveer een jaar lang geen problemen gehad met deze setup.
ik heb de search gebruikt en gezocht naar A disk read error maar al die gevallen dat die personen deze foutmelding hebben gekregen was toen zij het array voor het eerst aan het installeren waren. Ik heb het dus terwijl hij altijd werkte.
heeft iemand een idee?
Verdere spec's
P4 2.53Ghz
Asus p4t533-c
512 mb rimm