We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
enkele dingen:
half/full duplex verkeerd staan ??
kink in de kabel (oftewel apot)??
geen cat5 kabel ??
anders maar eens na gaan denken hoe lang windows er op staat en dan misschien maar eens wat "opfrissen"
half/full duplex verkeerd staan ??
kink in de kabel (oftewel apot)??
geen cat5 kabel ??
anders maar eens na gaan denken hoe lang windows er op staat en dan misschien maar eens wat "opfrissen"
Om uit te sluiten dat het niet aan je Cross-cable zal ik die eerst even doormeten met een multi-meter, of probeer even een andere cross-cable.
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Doormeten van een kabeltje is ook maar relatief, dat zegt alleen of je geen bruek of een DC kortsluiting hebt, niet over de performance po 100Mbit..
Check ff op beide kanten wel ingesteld staan op 100Mbit/Full duplex (niet beide kanten op auto, dat is vragen om ruzie).
Afhankelijk van het os dat je hebt.. bij nt kun je de kaart en het protocol dat je wil, hogere prioriteit geven als andere kaartjes..
Check ff op beide kanten wel ingesteld staan op 100Mbit/Full duplex (niet beide kanten op auto, dat is vragen om ruzie).
Afhankelijk van het os dat je hebt.. bij nt kun je de kaart en het protocol dat je wil, hogere prioriteit geven als andere kaartjes..
IP Rocks