Ik heb pas geleden een laptop gehad van een kennis van me want die was van de tafel gevallen en ratelde alleen nog maar. Na een tijdje rommelen werkte het apparaat prima want het bleek een defecte floppydrive te zijn die het systeem niet liet booten. Dus HD geformatteerd en geprobeerd win98 te installeren. Nadat hij bijna klaar was met Win98 installeren kreeg ik een aantal blauwe schermen en foutmeldingen in VXD. Dus na vele malen opnieuw opstarten en beetje bij beetje Win98 installeren startte windows 1x op om precies te zijn, error in Rundll32, en daarna startte hij niet meer op. Na eens flink op m'n bureau te hebben gemept
ging ik even wat drinken en toen ik terugkwam en de laptop aanzette deed hij het prima. En weer na een tijdje zelfde probleem, ik laptop openschroeven, die processor kookte bijna. Na onderzoek bleek dat de fan achter de laptop nooit draait maar hij doet het wel (getest). Nu heb ik gelezen dat die fannetjes alleen op extreme temperaturen gaan draaien. Hebben jullie hier ervaring mee of enig idee van een programma waarmee je dat kan instellen. Via de compaq site kom ik ook niet veel verder, en bellen snappen ze d'r ook niets van
.
Anyway: Het is een Compaq Presario 1234 (AMD 266Mhz, 32MB ram en 3.2 GB HD)
Anyway: Het is een Compaq Presario 1234 (AMD 266Mhz, 32MB ram en 3.2 GB HD)