Toon posts:

File trobbies met kazaa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met kazaa en ik zal proberen het zo volledig mogelijk uit te leggen:

Ik heb 2 partities, een C voor Windows en een D voor programma's.
Nu heb ik kazaa geinstalleerd op C en mijn shared folder was C:\My Shared Folder.
Omdat C niet zo groot is kreeg ik tijdens het downloaden de melding dat ik nog maar 200MB over had op cd C (WinXP).
Toen heb ik de .DAT files gekopieerd naar d:\my shared folder en kazaa opgestart. Nu werkt dat wel aardig, alleen:
Sommige files zijn klaar, maar blijven .DAT files :'( Het zijn verschillende files, van .exe tot .avi.
Die avi bestanden kan ik eventueel nog redden met een programma, maar hoe kan ik die .exe redden?

Ik heb de search al gebruikt, maar geen goed antwoord op gevonden, tevens weet ik geen goede zoektermen die aan mijn vraag voldoen.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Renamen werkt gewoon als 't goed is :)

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 23 april 2003 @ 22:16:
Renamen werkt gewoon als 't goed is :)
zet kazaa in de .DAT files geen gegevens voor zichzelf???

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 22:17:
[...]

zet kazaa in de .DAT files geen gegevens voor zichzelf???
Je kan het altijd proberen toch? Volgens mij zou Kazaa ze btw automatisch moeten renamen als ze volledig gedownload zijn....

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 23 April 2003 @ 22:19:
[...]

Je kan het altijd proberen toch? Volgens mij zou Kazaa ze btw automatisch moeten renamen als ze volledig gedownload zijn....
dat is juist het probleem, dat renamen doet ie niet..

maar volgens mij werkt het, hartstikke bedankt :)

Verwijderd

C:\My Shared Folder (de originele sharedfoldernaam) aanmaken en het werkt weer....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 22:27:
C:\My Shared Folder (de originele sharedfoldernaam) aanmaken en het werkt weer....
hmm, hoe moet ik het later weer wijzigen dan, want ik wil nu alle downloads op D hebben, aangezien ik een btje krapjes zit op c

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:34

Robtimus

me Robtimus no like you

Zet dan in kazaa je download folder goed?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Topicstarter
mn folder staat in kazaa goed. Ik vind het raar dat het nog niet goed werkt. Want hij zegt dat de download klaar is, maar het blijft een .dat file. en elke keer hernoemen vind ik ook geen pret, want dan moet ik eerst uit zoeken welke .dat file klaar is.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 15:02
je kan ook gewoon kazaa opstarten en weer afsuiten (that does the trick for me)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:04
dit heb ik ook wel eens echter na mijn f5 toets mishandelt te hebben nar verloop van tijd veranderen ze toch in het juiste bestand

Verwijderd

KaZaa kan de files niet renamen.. als ze nog in gebruik zijn. Veel van de bovenstaande oplossing zoals een reboot van het programma is dus een logische oplossing :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 22:28:
[...]

hmm, hoe moet ik het later weer wijzigen dan, want ik wil nu alle downloads op D hebben, aangezien ik een btje krapjes zit op c
Nieuwe downloads zullen gewoon naar D gaan.

Je oude zullen naar c:\My Shared Folder gaan als ze klaar zijn. Je kunt deze locatie aanpassen in die .dat files met DatView of K-Dat.
Pagina: 1