Toon posts:

[MS Bluetooth muis] installatie-cd downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een zgn Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth gekocht. Het is nogal een OEM-versie en volgens mij zit er de verkeerde installatie-cd bij.

De drivers kan ik niet downloaden bij Microsoft. Het zou moeten gaan om een Bluetooth-update voor Windows XP en een specifieke Intellipointversie.

Heeft iemand een idee waar ik deze dingen vandaan kan halen of kan iemand mij helpen aan de bestanden op deze cd? :)

Verwijderd

Draai alle setup-files die je vinden kan 8)7 8)7

Misschien kan je aangeven waarom je denkt dat het de verkeerde CD is. Dan kunnen anderen hopelijk zeggen of het echt de verkeerde is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 21:57:
Misschien kan je aangeven waarom je denkt dat het de verkeerde CD is. Dan kunnen anderen hopelijk zeggen of het echt de verkeerde is.
Op de cd staat sowieso niet de Bluetooth-update én in het lijstje dat je krijgt bij de installatie van Intellipoint staat alleen de 'gewone' Wireless Intellimouse Explorer. Waarschijnlijk hoort de cd eigenlijk bij die muis.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die deze muis heeft? :'(

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Blijkbaar niet :)
Aangezien je een OEM hebt gekocht, moet je bij de leverancier zijn (officieel mag ie niet eens zonder systeem verkocht worden)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten