Toon posts:

X-men2 : Wolverine's revenge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje in dit spel. Ik ben het al een tijdje aan het spelen, en ik kom maar niet voorbij het stuk waar je tegen de Wendigo moet vechten...

Zijn er mensen die hem al verslagen hebben, en die hints hebben hoe het aan te pakken?

Verwijderd

Modbreak:
Ontopic, graag!

[ Voor 49% gewijzigd door White Dust op 23-04-2003 22:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

als hij achter jou komt gelopen vlucht je weg (maak dat je hem niet "gelocked hebt, is dit toch zo, duw dan eventjes op stealth of senses button) ) en als dat blauwe balkje boven zijn levensmeter leeg is glijdt hij weg. op dat moment sla je er eventjes op en draai erond tot je zijn staart kan vastnemen.

als er iemand een tactiek heeft voor juggernaut, ik zou er dankbaar voor zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 13:20:
als hij achter jou komt gelopen vlucht je weg (maak dat je hem niet "gelocked hebt, is dit toch zo, duw dan eventjes op stealth of senses button) ) en als dat blauwe balkje boven zijn levensmeter leeg is glijdt hij weg. op dat moment sla je er eventjes op en draai erond tot je zijn staart kan vastnemen.

als er iemand een tactiek heeft voor juggernaut, ik zou er dankbaar voor zijn :)
zo ver was ik dus al, maar dan heeft hij op het einde nog een klein beetje energie over, en dan kan jem geen pijn meer doen door em rond te gooien

hoe moet dat dan?

(sorry voor de crosspost, of hoe noem je het? Maar ik ben echt wanhopig :'( )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 20:22 ]

Verwijderd

ik heb ook een probleem in act 2 uhm als je begint ligge er veel mensen dood en dan ga je onder die kapote gang door kruipend en dan kil je iedereen in stealht of zo iets en dan doe je die knop om dat je die afleiding heb gedaan maar waar ik ok naar benede ga ben ik af dus ik wil graag weten hoe of wat hoe ik da moet doen want ik wil toch wel graag verder in het spel haha dus de oplosing zou ik wel graag wilen weten
Pagina: 1