• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:43
Aangezien ik nog steeds (ja echt) geen GSM heb, ben ik op zoek naar iets om te bellen. En eigenlijk moet daar dan meteen een volledige PDA bij.
Hij mag best aan de grote kant zijn, want ik wil wel zien wat ik doe. Bereikbaar zijn en altijd mail kunnen lezen zijn eigenlijk het belangrijkste. Andere tierelantijntjes zijn leuk maar niet noodzakelijk.

Ik heb me al een beetje georienteerd, maar alles wat ik tegenkom lijkt nog niet in Europa uit te zijn. Prijs? he, mijn pa wil betalen als ik dit jaar hoger dan een 7 gemiddeld haal, en dat gaat wel lukken... :) Hij moet er ook wel een tijdje tegenaan kunnen, qua robuustheid en nieuwigheid, dus eigenlijk niet een die al een jaar ofzo uit is..

Hier is vast wel iemand die weet wat ik zoek.. Ik wil nu eens eindelijk overal te bereiken zijn... :P

Verwijderd

Is die (Palm) Tungsten W dan niet wat? Dacht dat dat een T was maar dan zonder BT en met al dat telefoongedoe er in gebouwd? :?

• Fauna
Ben wel op de site van Palm geweest, de C is met bluetooth, de W met GSM (GPRS, WAP, SMS, en weet ik wat nog meer).
Maar op de nederlandse site is er weer niets over te vinden... :(

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44

scorpie

Supra Addict

Fauna schreef op 23 april 2003 @ 20:51:
[knip]Hij moet er ook wel een tijdje tegenaan kunnen, qua robuustheid en nieuwigheid, dus eigenlijk niet een die al een jaar ofzo uit is..
[knip]
forget it... iedere telefoon is maar een paar maandjes "nieuw".

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Fauna schreef op 23 April 2003 @ 20:59:
Ben wel op de site van Palm geweest, de C is met bluetooth, de W met GSM (GPRS, WAP, SMS, en weet ik wat nog meer).
Nee, volgens mij moet hij hier ook (binnenkort) nog uitkomen... Geloof wel dat je altijd om te bellen toch een headphone nodig hebt, en of dat nou zo handig is.... :?

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is een P800 niet wat voor je?

Mailen gaat er geweldig mee, je kunt hem instellen om om de zoveel uur of op bepaalde tijdstippen automatisch de mail te laten checken, en je kan ook attachments bekijken (doc, xls, pdf, plaatjes en nog wel meer) :)

Of je zet er Opera op (gratis) en je kunt ook webmail gebruiken :P

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb zelf de P800 ook en ik vind hem super werken...
Zowel de PDA als de GSM kant!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:15
Wacht nog eventjes op de Siemens SX-1, ziet er heel interessant uit (als je aan de toetsen kan wennen, maar aangezien je nog geen GSM hebt, zul je ook nog wel niet zo gewend zijn aan sms-en :))

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-02 22:27
Fauna schreef op 23 April 2003 @ 20:59:
Het is de tungsten T met bluetooth deze zou met de 6310i kunnen. De tungsten W zit een telefoon én toetsenbord

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Sony Ericson P800? PDA + GSM in een

This is the Way.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nokia 9210? Schijnt door Nokia's ervaring met oudere modellen best een leuk apparaat te zijn geworden :) WAP, fax, en IR, maar geen Bluetooth of GPRS. Kieskeurig.nl specs link :)

LinkedIn
Instagram

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:12
Waarom neem je geen Ipaq met GSM module?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

XDA? Dat werkt ook goed!

Met 2 apparaten werken is bagger dus:
-je werkt met GSM die een PDA func heeft (P800, etc)
-je werkt met PDA die een GSM func heeft (XDA, Palm met zo'n add-on dr voor)

This is the Way.

Verwijderd

Anders bestel je een Neonode op www.neonode.com
das pas een lekker apparaatje, alles in 1!

• Fauna
Op zich lijkt mij een P800 toch het aantrekkelijkste van het setje, mede doordat deze een beetje handzamer is en ook goed in NL te verkrijgen is.
Nu moet ik nog op zoek naar een goed abbo-tje met GPRS...

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dan kan ik je Orange aanraden, voor €6 onbeperkt wappen (via GPRS), het 'echte' internet kost €3 per mb, na de 1e 2mb, die zitten erbij... En alle kosten zitten ook in de belbundel (waarop je toestelkorting gebaseerd is) :)

Dus als je weinig belt maar veel GPRS't is dit verreweg het goedkoopste :)
Pagina: 1