Dit zag ik in ons lokale krantje het Witte Weekblad (Haarlemmermeer) staan, het gaat om het bedrijf X-Ray Systems, die hier een systeem aanbied, de Pentium IV 2.8 ghz Ultra Power, zoals zij hem zelf noemen. Nu zat ik even bij de extra opties te kijken, en zag ik opeens dat andere mobo staan, en toen vroeg ik me af, de Canterwood is toch pas net geintroduceerd met 800mhz FSB, hoe kunnen zij dan nu al deze leveren? Of zit ik hier helemaal fout?
Het gaat om dit bord: Albatron PX865 PE Pro, 1000mhz FSB, 8xAGP, Springdale Chipset, en HT Tech. (dat is alles wat erbij staat).
De site: www.x-raysystems.nl >> even kijken bij Systemen, het bovenstaande systeem selecteren, en dan onderaan bij de opties kijken... klopt dit nu of is er iets vreemds aan de hand?
Het gaat om dit bord: Albatron PX865 PE Pro, 1000mhz FSB, 8xAGP, Springdale Chipset, en HT Tech. (dat is alles wat erbij staat).
De site: www.x-raysystems.nl >> even kijken bij Systemen, het bovenstaande systeem selecteren, en dan onderaan bij de opties kijken... klopt dit nu of is er iets vreemds aan de hand?
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...