[XP] Netmeeting crasht, 100% load

Pagina: 1
Acties:

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hallo :)

Ik heb problemen met NetMeeting onder Windows XP, met letterlijk alle updates geïnstalleerd. Zodra ik Netmeeting start, krijg ik allereerst het Netmeeting splashwindow, waarna m'n computer vervolgens retetraag wordt. Als ik vervolgens in de taskmanager kijk zie ik tot mijn verbazing dat Netmeeting er zeklf niet bijstaat, echter Alle proggies die verbinding hebben met internet (MSN Messenger, ICQ Lite, MIRC etc.) trekken gezamelijk 100% CPU load. Als ik deze programma's 1 voor 1 weer afschiet, blijft de load gezamelijk 100%. Als er nog 2 over zijn trekken ze beide 50%, de laatste die ik afschiet trekt vervolgens 100% in z'n eentje.
Als ik daarna MSN Messenger oid. weer start is er niets aan de hand en is de load weer normaal. Een search met de vrij algemene zoektermen 'netmeeting cpu' leverde geen relevante resultaten op.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

• Tux
  • Laatst online: 10-09 05:17

Tux

Ik had zo'n soort probleem laatst ook in Windows 2000 Pro.
Nadat NetMeeting een keer was vastgelopen waren de videokaart instellingen fucked-up en er werd ook aardig wat CPU-tijd opgeslokt. Toen ik later NetMeeting opnieuw wilde starten kreeg ik de melding dat NetMeeting nog draaide, ookal had ik meerder malen gereboot.

Hoe ik het precies opgelost heb weet ik niet meer, maar iig ging het beter nadat ik NetMeeting nog een keer probeerde te starten.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• sdomburg
Tux schreef op 23 April 2003 @ 20:38:
Ik had zo'n soort probleem laatst ook in Windows 2000 Pro.
Nadat NetMeeting een keer was vastgelopen waren de videokaart instellingen fucked-up en er werd ook aardig wat CPU-tijd opgeslokt. Toen ik later NetMeeting opnieuw wilde starten kreeg ik de melding dat NetMeeting nog draaide, ookal had ik meerder malen gereboot.

Hoe ik het precies opgelost heb weet ik niet meer, maar iig ging het beter nadat ik NetMeeting nog een keer probeerde te starten.
Nog een keer starten na een crash heeft hier enkel weer een slome computer door 100% cpu load tot gevolg :(

• sdomburg
kick

• sdomburg
kickje zoveel...

• sdomburg
kick n+1

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

sdomburg schreef op 23 april 2003 @ 20:34:
Windows XP, met letterlijk alle updates geïnstalleerd.
[rml][ XP] Update 811493 zorgt voor problemen.[/rml]

Probeer dat dus eens te verwijderen :)

Edit:
sdomburg schreef op 05 mei 2003 @ 16:49:
Je probeert de laatste tijd alles hiermee op te lossen he :P
Yup. Alleen het opkrikken van m'n banksaldo wil er niet echt mee lukken :+
(Neuh, de kans was hier ook niet echt groot, maar baat het niet, etc. Verder had ik nl. geen idee en ik wou je toch even op weg helpen :P )

[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 05-05-2003 17:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sdomburg
Je probeert de laatste tijd alles hiermee op te lossen he :P

Anyway, verwijderd, herstart en netmeeting gestart. Andermaal liep de hele zooi weer vast, deze keer kon ik na 3 minuten w8en op de Task Manager behalve ICQ ed. ook een zekere CTHELPER.EXE afschieten omdat ie processorkracht zat te eten.
Pagina: 1