Ik heb een pceetje met dos 7 (er staat geen windows op de pc), en daarop de MS netwerk software gezet. Samen met mijn drivers van mijn netwerkkaart kan ik nu een windows server benaderen, en met mpxplayer mp3'tjes via het netwerk spelen.
Alleen loopt af en toe de boel vast, en ik denk dat het komt door iets in de verbinding. Het gebeurt vaak in mpxplayer, maar ook als ik bijvoorbeeld met net.exe bezig ben om een drive te mappen als schijf, ed.
zijn er instelling waar ik een beetje mee kan spelen?
of zou het het netwerk kaartje zijn? (D-link 530TX 100mbit) of de combinatie van hardware?
Zowiezo laad de MS software een hele hoop dingen in de autoexec.bat, zijn die allemaal nodig?
Alleen loopt af en toe de boel vast, en ik denk dat het komt door iets in de verbinding. Het gebeurt vaak in mpxplayer, maar ook als ik bijvoorbeeld met net.exe bezig ben om een drive te mappen als schijf, ed.
zijn er instelling waar ik een beetje mee kan spelen?
of zou het het netwerk kaartje zijn? (D-link 530TX 100mbit) of de combinatie van hardware?
Zowiezo laad de MS software een hele hoop dingen in de autoexec.bat, zijn die allemaal nodig?
[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 23-04-2003 20:25 ]