nog een keer linesharing vraagje

Pagina: 1
Acties:

• S-Cript
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-03-2025
ik heb net de search lopen doorspitten en ik heb heel wat situaties gezien..
echter komen er geen over met die van mij (althans een maat van mij)....

Er is wel telefoon geweest,sterker nog ADSL is er geweest..,
echter gezien het groeien van het bedrijf,hebben ze het bedrijf buiten het huis geplaatst...
de gehele telefoon (incl ADSL) is op het huisadres opgezegd...

nu de vragen:
is het gewoon mogelijk om alleen een adsl line te krijgen op je Telefoonlijn,en zodoende dat je niets aan de KPN-mafia hoeft af te dragen..
het doel is gewoon alleen ADSL over deze lijn en geen telefonie (wie heeft er inmiddels geen mobieltje)

thanx

niets bijzonders

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:05
Nee, je zult toch de lijn weer moeten laten aansluiten, en dat moet kpn dus doen, die zijn namelijk eigenaar van de kabel huis -> centrale

hierbij moet je dus meteen weer minimaal een jaar belbasis kopen, daarna kan (bv) bbned de lijn huren en dsl aanbieden. Opzeggen kan dan wel, maar da's pas daarna

voor de zekerheid kun je ff bij bbned informeren, maar ik ben bang dat t niet lukt op die manier.

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Helaas heeft DJSmiley gelijk. Opzeggen van die lijn kost je 12 maanden abonnement als boete (totaal niet meer dan 12 maanden natuurlijk).

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

heb nooit 1 jaar hoeven te betalen, aangezien ik op een nieuwe lijn direct zonder linesharing BBned aanvroeg. Dat kostte mij enkel 45 euro aansluit + 1 maand belbasis.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:05
IvoB schreef op 23 april 2003 @ 20:41:
heb nooit 1 jaar hoeven te betalen, aangezien ik op een nieuwe lijn direct zonder linesharing BBned aanvroeg. Dat kostte mij enkel 45 euro aansluit + 1 maand belbasis.
Vreemd, maar zou voor TS wel mooi zijn..

Voor zover ik weet is de minimale contractperiode van KPN gewoon 1 jaar. Dus hoe jij t voor elkaar kreeg om maar 1 maand te betalen _/-\o_

• S-Cript
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-03-2025
dus het is wel mogelijk :)

ga gelijk eens een mailtje sturen naar bbnet

niets bijzonders

Pagina: 1