Toon posts:

Wat koop ik voor 7500 euro ?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De kogel is door de kerk: ik wil een retevet geluid in m'n huis.
Kamer van 8x5 meter moet voorzien worden van geluid waar je de buren mee wegblaast, maar vooral zo zuiver als wat !

Ik heb zo'n 7500 euro gereserveerd, wat doe ik daarmee ?Afbeeldingslocatie: http://www.ongekendtalent.nl/raamwerk2/raamwerk.asp?raamwerkNaam=event_buzz&stemid=14152003&id=112&stem=stem

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Naar een winkel gaan voor "live" advies misschien?Zou ik wel doen voor dat geld.

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
een My first sony kopen 8-)

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Shyne schreef op 23 April 2003 @ 20:13:
op een aiwa versterker.

Gewoon naar de winkel gaan, en goed luisteren wat jij mooi vind, misschien ben je al tevreden met een set van 3000€?!

• kolderindekop
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 21:15

kolderindekop

yeaahhhh

luisteren in minstens een paar hifi tenten.

kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Shyne schreef op 23 april 2003 @ 20:13:
kan je wel een _heleboel_ my first sony's kopen :P

maar ik zou je inderdaad laten adviseren en vooral wat luisteren (en het hoeft natuurlijk niet allemaal op... voor 3000 kun je ook vast wel iets leuks krijgen ;))

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 16:12
Is dit z'n, "Hoeveel geld heb ik uitgeven en ik pronk er mee" ?

Ga gewoon naar een audio speciaal zaak. Daar willen ze je zakken wel verlichten.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

lol @ shyne..

Nou limoh, voor zoveel geld zou ik net als Radian zegt, naar een (goede!!) winkel gaan voor advies. Dan wel naar een professionele zaak, niet naar de megapool ofzo :P.

(ik zie dat je teveel geld hebt, als je nog eens wat over hebt.. email adres staat in mijn profiel)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Koop een cd-speler, versterker en wat speakers! :P

Als ik jou was zou ik gewoon lekker op je gemak in zo'n luister cabine gaan zitten om eens rustig te luisteren wat er nou allemaal te koop is.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Lees even het "wat moet ik kopen" gedeelte uit de policy.

Of wil je 7500 euro riskeren op adviezen gegeven naar aanleiding van een topicstart van 2 regels?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.