Ik heb een string met die er zo uit kan zien:
Nu wil ik graag alle waardes die binnen " staan in een array hebben.
Explode is niet echt een oplossing want dan hou je ook de stukken over waar het niet instaat. Verder heb ik een hele tijd zitten searchen ook op php.net. Maar ik kom er echt niet meer uit.
Volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn, ik heb bij preg_split in de phpmanual gekeken, maar volgens mij moet ik dat toch ook niet hebben
code:
1
2
3
4
| <form action="go.php?id=1" method="POST"><input type="hidden" name="amount" value="12" /> <input type="hidden" name="08" value="12"> |
Nu wil ik graag alle waardes die binnen " staan in een array hebben.
Explode is niet echt een oplossing want dan hou je ook de stukken over waar het niet instaat. Verder heb ik een hele tijd zitten searchen ook op php.net. Maar ik kom er echt niet meer uit.
Volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn, ik heb bij preg_split in de phpmanual gekeken, maar volgens mij moet ik dat toch ook niet hebben
[ Voor 26% gewijzigd door me1299 op 23-04-2003 20:02 . Reden: spelling geonctroleerd :o ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen