Ik vroeg me af of er een database voor specs bestaat???
Heb hiero namelijk een speaker liggen die ik in een subwooferkistje wil bouwen..
Een vriend van mij deed hem weg, weet er alleen niks over...
VOOR deze speaker zat er een 4Ohm 40Watt Woofer in dat kistje... die zat aangesloten op het dolby-setje op de subwoofer-uitgang.
Die uitgang was geschikt voor een 6Ohm subwoofer(staat eronder)
Ik wilde dus effe snel testen of die speaker het deed.. maar na alles aangesloten te hebben doet hij het dus niet goed.. Hij krijgt veel te weinig vermogen lijkt het.. en zodra de volumeknop omhoog gaat begint die woofer enorm te blaffen..
Maar ik kan uit de sticker van de woofer absoluut geen specs halen...
Sticker:
- OO 80612/W8
2422 257 48318
MADE IN BELGIUM
DD 00 543 5
Dit is het enige wat erop staat... Hij is afkomstig uit een witte box... iets van Studio(nogwat) 140 ofzo...
Kan iemand mij helpen?
Heb hiero namelijk een speaker liggen die ik in een subwooferkistje wil bouwen..
Een vriend van mij deed hem weg, weet er alleen niks over...
VOOR deze speaker zat er een 4Ohm 40Watt Woofer in dat kistje... die zat aangesloten op het dolby-setje op de subwoofer-uitgang.
Die uitgang was geschikt voor een 6Ohm subwoofer(staat eronder)
Ik wilde dus effe snel testen of die speaker het deed.. maar na alles aangesloten te hebben doet hij het dus niet goed.. Hij krijgt veel te weinig vermogen lijkt het.. en zodra de volumeknop omhoog gaat begint die woofer enorm te blaffen..
Maar ik kan uit de sticker van de woofer absoluut geen specs halen...
Sticker:
- OO 80612/W8
2422 257 48318
MADE IN BELGIUM
DD 00 543 5
Dit is het enige wat erop staat... Hij is afkomstig uit een witte box... iets van Studio(nogwat) 140 ofzo...
Kan iemand mij helpen?
edit:
Is het misschien goed om er nog een oud versterktje tussen te hangen? Zou dat schelen?
Is het misschien goed om er nog een oud versterktje tussen te hangen? Zou dat schelen?
[ Voor 6% gewijzigd door Griffin2k op 23-04-2003 19:44 ]
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1