[KPN] Upgrade?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik hoorde van een vriend van mij dat hij met een sales manager van kpn had gesproken en die vertelde dat in kwartaal 3 de max. afstand tussen centrale en huis omhoog gaat, dat mensen binnen een cirkel van 4 km ook op adsl aangesloten kunnen worden.

kan iemand dit bevestigen? ook werd er verteld dat over een tijdje 8mbit kpn adsl mogelijk zou zijn.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

die sales manager lijkt me deze vragen toch het beste te kunnen beantwoorden. Probeer hem via je vriend eens te benaderne.

Verder is er niets verde mogelijk met dit topic dan te speculeren aangezien KPN nog niet officieel heeft mede gedeeld.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik heb net iemand van KPN aan de lijn gehad. Hij wist er weinig vanaf, en mocht er geen uitspraken over doen, maar hij ontkende het iig niet.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:21
Dond3r schreef op 23 April 2003 @ 18:54:
Ik hoorde van een vriend van mij dat hij met een sales manager van kpn had gesproken en die vertelde dat in kwartaal 3 de max. afstand tussen centrale en huis omhoog gaat, dat mensen binnen een cirkel van 4 km ook op adsl aangesloten kunnen worden.

kan iemand dit bevestigen? ook werd er verteld dat over een tijdje 8mbit kpn adsl mogelijk zou zijn.
Als ze dan ook weer een beetje richting BBned gaan qua prijzen. Want op dit moment heeft bijv. Demon een lichte voorsprong op de standaard KPN aansluitingen.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ga mee met aardbeix15, dit soort informatie kun je niet in handen hebben omdat daarover niets bekend is.

Wat betreft het 8mbit-gedeelte, ik denk niet dat dit zomaar zal gebeuren, het vereist nogal wat aanpassingen aan de infrastructuur wil dit mogelijk zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:14

Stewie!

Keen must die!

eborn schreef op 23 april 2003 @ 19:00:
[...]
Als ze dan ook weer een beetje richting BBned gaan qua prijzen. Want op dit moment heeft bijv. Demon een lichte voorsprong op de standaard KPN aansluitingen.
licht??
2mbit voor 60 euro heb je bij kpn niet. Daar is het 0,75 MBit voor 50 euro :(

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Dat zou heel leuk zijn..
Dat zou betekenen dat het bij ons thuis ook mogelijk zou worden

Die aanbieding dat als 325 mensen aanmelden is ook al zo leuk:P. (er zijn niet eens zoveel mensen op de centrale aangesloten geloof ik :P)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit is gokken & speculeren. Heeft weinig nut.

Zullen we afspreken dat iemand die meer *concrete* info heeft een nieuw topic opend? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.