Toon posts:

MSN Messenger onder een niet bestaan email account ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om via passport.com een niet bestaan email adres te maken (JA) en het dan te kunnen controleren zodat je je nickname kan veranderen op msn ?
Weet iemand of dit mogelijk is via een truukje of een kleine omweg ? Is het uberhaupt wel mogelijk ?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 20:25

dominic

will code for food

Waar heb je het over? Kun je misschien iets duidelijker zijn?

Download my music on SoundCloud

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je wilt een passport maken met een niet bestaand adres? Dat kan toch helemaal niet dacht ik zo ?

* Glashelder snapt er echt _helemaal_ niets van! 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Glashelder op 23-04-2003 17:31 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lijkt mij niet, er wordt een bevestigings-mailtje gestuurd, en tenzij je vanaf dat mailadres op de verificatie-link klikt, kun je de MSN-naam niet wijzigen volgens mij (e-mail-address not verified) :). En het lijkt me ook totaal geen nut hebben, je kunt zo een gratis hotmail aanmaken die je verder niet gebruikt.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:41

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb hier nog nooit van gehoord, je hebt een geldig emailadres nodig om in te kunnen loggen. En wat bedoel je nu precies met een aanmaken van een niet bestaand adres? Op het moment dat je een adres aanmaakt dan bestaat het toch?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ja het kan wel, maar hij is dan niet gecontroleerd, omdat je de email niet kan ontvangen op dat adres :)

Verwijderd

Topicstarter
dominic schreef op 23 April 2003 @ 17:31:
Waar heb je het over? Kun je misschien iets duidelijker zijn?
Ik heb wel een niet bestaan email adres aangemaakt via www.passport.com
Hiermee kan ik dan wel inloggen op msn

Het probleem is dan dat ik het adres niet kan bevestigen omdat microsoft er eigenlijk geen mailtje naartoe kan sturen, hierdoor kan je de msn naam niet veranderen. Kan ik dit probleem omzeilen ?

Verwijderd

Topicstarter
YT-Croc schreef op 23 april 2003 @ 17:32:
ja het kan wel, maar hij is dan niet gecontroleerd, omdat je de email niet kan ontvangen op dat adres :)
Dat wil ik nou juist, het controleren ervan

• esf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-03 14:06

esf

Waarom zou je een niet bestaand e-mail adres willen maken om je nickname van MSN te wijzigen? Een beetje een vreemde vraag :?

Bedoel je dat je een account bij passport aanvraagt, zonder dat je een e-mail adres opgeeft? lijkt me niet mogelijk nee..

[ Voor 35% gewijzigd door esf op 23-04-2003 17:37 ]

The hardest thing in the world to understand is the income tax. - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
esf schreef op 23 April 2003 @ 17:36:
Waarom zou je een niet bestaand e-mail adres willen maken om je nickname van MSN te wijzigen? Een beetje een vreemde vraag :S
Klopt, maar het zou wel grappig zijn als je onder bv ....@je_eigen_gekozen_naam.com kan inloggen

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 17:34:
[...]

Dat wil ik nou juist, het controleren ervan
Dat gaat toch niet (denk ff na), de mail wordtr gestuurd naar het adres wat ji hebt opgegeven. En sowieso zie ik de nut van dit topic niet in, je moet gewoon een geldig adres gebruiken klaar

Verwijderd

Niet dat ik weet, maar wat is het voordeel ervan dan? Ik bedoel, Compubiter zegt het ook al.... dan maak je toch gewoon een hotmailadres aan dat je verder nooit gebruikt?
Als je dat hotmailadres een paar maand niet gebruikt ben je er ook weer vanaf volgens mij... dan heb je dus wel wat je wilt :)

• esf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-03 14:06

esf

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 17:37:
[...]

Klopt, maar het zou wel grappig zijn als je onder bv ....@je_eigen_gekozen_naam.com kan inloggen
Oh ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.. Maar vanwege het feit dat ze een bevestigings mailtje sturen, is dit waarschijnlijk niet mogelijk.
Als je wel zoiets wilt doen, moet je een eigen domeinnaam registreren en die dan gebruiken om je aan te melden.. Maar waarom zou je zoiets willen? Dan registreer je een domeinnaam om vervolgens al die spam van hotmail te krijgen...

[ Voor 12% gewijzigd door esf op 23-04-2003 17:41 ]

The hardest thing in the world to understand is the income tax. - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 17:39:
Niet dat ik weet, maar wat is het voordeel ervan dan? Ik bedoel, Compubiter zegt het ook al.... dan maak je toch gewoon een hotmailadres aan dat je verder nooit gebruikt?
Als je dat hotmailadres een paar maand niet gebruikt ben je er ook weer vanaf volgens mij... dan heb je dus wel wat je wilt :)
Dat klopt, maar daar gaat het mij niet om.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 17:37:
[...]

dan koop je het domein je_eigen_gekozen_naam.com toch :?
je kan met elk geldig email adres een passpord aanvragen, en daarmee identificeer je je vervolgens ;)

Verwijderd

Het probleem verder is natuurlijk dat dit het omzeilen van beveiligingen is. Vandaar de vraag zeg maar.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 17:43:
Het probleem verder is natuurlijk dat dit het omzeilen van beveiligingen is. Vandaar de vraag zeg maar.
Ook :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

:?

Lees dan eerst maar Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security eens door, dan begrijp je ook dit slotje, bovendien is het antwoord al gegeven: Het kan niet :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.