Toon posts:

Mijn pc loopt steeds vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:'( hey mijn pc loopt steeds vast als ik een spel wil gaan spelen die 3D glide nodig heeft en ik heb veel dingen geprobeerd uhm.... nieuwst nvidea software eropgezet andere video kaart enz..... maar toch blijft hij vast lopen alleen niet als ik hem op 3d zet echt enkel als ik 3D glide aanzet en de meest spellen die ik speel draaien alleen op glide plzplz help mij hiermee :'(

Ik heb een PII 233 pro met een nvidea riva tnt 2 32 mb pro
196 SD ram

:*) de meest spellen draaien op deze pc hoewel deze super oud is
;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Om welke spellen gaat het? En heb je al eens Glide Wrappers geprobeerd? Die simuleren Glide zodat je ook zonder een Voodookaart glidespellen kan spelen :)
(Je Windows versie vermelden kan ook van pas komen)

The devil is in the details.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 16:01

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Windows?? Lezen.... Wat voor spellen wil je spelen?? Zijn er meer problemen??, laatstelijk dingen geinstalleerd c.q. hardware matig veranderd??

[ Voor 89% gewijzigd door Spacecowboy op 23-04-2003 17:18 ]

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
hehe sry mensen het gaat om de spellen Test driver 6 ut2003 ut normaal uhm... sof1-2 flight sim 2000 2002 train sim alle spelllen zon beetje wel de enige die het goed doen zijn cs Diablo 2 LOD age of empires (alle spellen die hierboven staan draaien eerst 5 min goed op 640*480 detail middel 800*600 detail middel) ow ja en ik heb er nu win 2002 opstaan maar onder 95 98 me xp deed hij precies het zelfd :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
De meeste spellen die je noemt zijn niet met Glide te spelen hoor, ik denk dat je Open GL of Direct 3D bedoelt.
Download eens de nieuwste drivers van www.nvidia.com (43.45 detonators) en vertel ook eens wat er fout gaat. Loopt het spel vast, krijg je blauw scherm?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe sry dat bedoelde ik :D maaruh ik kan het spel gewoon opstarten kan het 5 min spelen en dan slaat hij vast komt er boven links in de hoek het muis pijlthe te staan muziek speelt 1 min door en daarna slaat hij helemaal vast :S en ik heb de nieuwest detonator drivers eropstaan :S:S:S:S ik weet het echt niet meer

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 15:14
CPU temperatuur maar es checken....

sensei_d.fpv channel

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
hoe wil je in godsnaam ut2003 met die bak proberen te spelen??
Maarja wat meer info plz. wat bedoel je met vastslaan?

[ Voor 32% gewijzigd door Hyp3rman op 23-04-2003 20:00 ]

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 17:36:
Hehe sry dat bedoelde ik :D maaruh ik kan het spel gewoon opstarten kan het 5 min spelen en dan slaat hij vast komt er boven links in de hoek het muis pijlthe te staan muziek speelt 1 min door en daarna slaat hij helemaal vast :S en ik heb de nieuwest detonator drivers eropstaan :S:S:S:S ik weet het echt niet meer
Gebruik ook eens een '.' dat leest nl. een stuk beter ;)
Ik heb het ook gehad, resultaat... hdd was brak...
Opgestuurd, in no-time nieuwe binnen (gelukkig garantie ;) ) O-)

MW | BF1 Stats

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Niet een TNT2 die wat teveel stroom trekt? In wat voor bord zit de Pentium II/Pentium Pro (een van de twee, check Intel CPU's : Het Pentium tijdperk ;) ).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe hd gekocht van 20 gig ;) (ook al 4 maanden oud) En daar zet ik ook extra de spellen en progs op maar hij blijft nog steeds het zelfede doen.....
wat ik bedoel met vastslaan als je speelt dan is het in 1x gewoon stil alles en kan je niets meer geen ctrl+alt+del alt+tab doen echt heel raar en ik heb zitten kijken
het is ook niet mijn temp wat erg warm wordt.........

En ja ik vind het ook vreemd dat als ik ut2003 opstart dat ik het op dat ouwe ding gewoon kan spelen...... maar zolang dat nog gaat hou ik deze pc ook nog alleen het vastlopen zit niet altijd mee met online spelen ;) of op single player...........

maaruh.... hij zit in een pentium II bord met 3 extra coolers ;)
hoe zou ik het kunnen meten of de kaart eventueel te veel stroom trekt
ik heb er eerst een diamond viper 6nog iets met voodo 2 kaart 12 mb
die deden het wel perfect..........

Hey MaRcO ik Glide Wrappers niet kunnen vinden... zou jij mij daar nog een x mee willen helpen....... TNX ppl
Pagina: 1