S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
* Superdeboer twijfelt tussen FiPo en Troll...
Normaal zet ik zulke niet-onderbouwde kritiek op T.net gewoon op -1 troll. Maar in dit geval, omdat het ook nog de eerste posting is, neig ik naar FiPo idd.
Note: wat mij betreft is kritiek op T.net geen probleem, maar als kritiek als one-liner gebracht wordt, dan is het wat mij betreft gewoon ongefundeerd sgoppen en dan gaat het naar -1. (Voordat daar misverstanden over ontstaan
)
Normaal zet ik zulke niet-onderbouwde kritiek op T.net gewoon op -1 troll. Maar in dit geval, omdat het ook nog de eerste posting is, neig ik naar FiPo idd.
Note: wat mij betreft is kritiek op T.net geen probleem, maar als kritiek als one-liner gebracht wordt, dan is het wat mij betreft gewoon ongefundeerd sgoppen en dan gaat het naar -1. (Voordat daar misverstanden over ontstaan
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Staat goed op de nul. Ik heb maar even de blauwe jas aangetrokken en de usert verwezen naar TFF
.
Nog even mijn mening waarom deze niet op -1 zou moeten staan.
De user (en nu ga ik het quoten voor het gemak):
Verder komt hij met een nep-url, dit geeft aan dat hij over zijn posting heeft nagedacht want anders kwam hij niet eens met een dergelijke url. Het is dus een mening en een vraag tegelijk, niet iets wat een -1 als score verdient omdat het noch flame noch first post is.
De user (en nu ga ik het quoten voor het gemak):
Deze user stoort zich duidelijk aan het feit dat de Opteron op dit moment vaak in de spotlights staat, dit geeft hij duidelijk aan en dat is dus zijn mening. Het is misschien een beetje zeurderig maar zeker niet hinderlijk, hinderlijk zou zijn wanneer hij een heel onaangenaam berichtje zou posten over dit soort topics.En dat is bericht 11.... kunnen er niet berichten samengevoegd worden...
of http://www.tweakers.net/opteron/
ofzo?
Verder komt hij met een nep-url, dit geeft aan dat hij over zijn posting heeft nagedacht want anders kwam hij niet eens met een dergelijke url. Het is dus een mening en een vraag tegelijk, niet iets wat een -1 als score verdient omdat het noch flame noch first post is.
Verwijderd
Me dunkt dat de introductie van een Opteron incl aanverwante borden/prestaties en analyses wel wat meer waard is als 1 of 2 nieuwsfeiten. Opteron == 5 jaar CPU-techniek, da's wel ff bijzonderder als een, noem eens een nieuwspost.
/me goes FiPo
Applaus voor Robin
/me goes FiPo
Applaus voor Robin
Wmb troll nog fipo, een simpele 0 overbodig dekt de lading prima.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wat moet ik daarmee?Topic: Wat moet ik hier mee?
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Hij stond weer op -1 dus heb ik hem maar weer naar 0 geduwd.
Voor de rest staat het in dit topic vreselijk vol met kulreacties. Van 10 verschillende Northbridges tot special geluidskaarten enz enz.
* Alex vragat zich af wanneer de -1 Onzin komt
Voor de rest staat het in dit topic vreselijk vol met kulreacties. Van 10 verschillende Northbridges tot special geluidskaarten enz enz.
* Alex vragat zich af wanneer de -1 Onzin komt
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Pagina: 1