Cleaning Cartridge Hoe lang?

Pagina: 1
Acties:

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-03 02:45

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HP surestore dat 24 staan en ik dacht laat ik eens zo'n cleaningtape gebruiken maar (misschien een domme vraag) maar hoe lang moet je zo'n bandje er in laten, want dat staat nergens beschreven.... :?

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Edwin78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
Die stop je in de tape drive die gaat dan even met de tape aan de slag en spuugt hem weer uit als de drive er klaar mee is.
De drive regelt dit zelf :)

Verwijderd

tot het bandje uitgespuugd wordt.

trouwens als je elke dag een backup draait moet je dat bandje minimaal 1 x per week erinstoppen. (zo'n bandje kun je ongeveer 52 x gebruiken dus in dit geval een jaar)

DAT drives kunnen niet zo goed tegen stof.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-03 02:45

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Topicstarter
kijk hier hou ik nou van he lekker snel een antwoord, maar wat gebeurt er als je zo'n bandje te lang gebruikt.....????

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 21:34
Dan neemt ie geen vuiligheid mee op of geeft ie ze zelfs weer af, dus maw hij wordt waardeloos/gevaarlijk

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:15
Een cleaning tape wordt nooit terug gespoeld. Dus als alle tape op de rechterspoel zit is ie op.

Kun je ook controleren door de beschermrand op de kop open te maken (zelfde principe als een VHS band). Als je geen tape meer ziet maar 'gewoon plastic.
Pagina: 1